דף הבית / כללי / חוזרים לעניינים

חוזרים לעניינים

צפוי לחזור מדימונה עם ניצחון, מימון עם חניכיו. צילום הפועל ראשון לציון
צפוי לחזור מדימונה עם ניצחון, מימון עם חניכיו. צילום הפועל ראשון לציון

הפועל ראשון לציון שסיימה את הסיבוב הראשון במקום השלישי עם מאזן של שמונה ניצחונות ושלושה הפסדים, תצא למשחק חוץ בדימונה למשחק מול המדורגת אחרונה שעדיין לא השיגה אף נקודה העונה. מי שייעדר מהסגל של עומרי מימון הוא עומר גרא הפצוע, אך יתכן שיובל גררה שהיה בחוץ שבועות ארוכים בגלל פציעה, ישוב לסגל של האדומים. ביום שישי, קיימה הקבוצה משחק אימון מול הפועל קריית אונו וניצחה 31:27 אחרי שהוליכה במחצית 17:13. היה זה ניצחונה השלישי בשלושה משחקי אימון שהיא קיימה בסגל חסר בזמן פגרת הנבחרת. מעבר לכביש, קבוצת מכבי ראשון לציון שסיימה את הסיבוב במקום השני עם מאזן של שמונה ניצחונות, הפסד ותוצאת תיקו, תפתח את הסיבוב השני עם משחק חוץ לא פשוט בנס ציונה שניצחה במחזור האחרון את הפועל.

מי שכבר חזרו מהפגרה הן קבוצות הנשים של שני המועדונים שלא התקשו להשיג ניצחונות קלים עם פתיחת הסיבוב השני של הליגה הלאומית. מוליכת הטבלה, מכבי ראשון לציון, הביסה 46:25 את מכבי פתח תקווה כשכבר מהפתיחה הצהובות כחולות פותחות פער גדול שהלך וצמח ככל שחלפו הדקות. המחצית הסתיימה בתוצאה 23:13 והחגיגה של מכבי, נמשכה גם במחצית השנייה. מאמן הקבוצה עידן אהרונוביץ, שיתף את כל שחקניות הסגל שלקחו חלק בחגיגת השערים. כבשו: קים לוי וקרן טפליצקי 8 כל אחת, שיר גבזה וגבריאלה פסואה 7 כל אחת, שירה ג'רבי 5, נלי אמינוב 3, שביט אטיאס 2, רוני קלדרון ורותם כהן 1 כל אחת. במחזור הקרוב תצא הקבוצה למשחק חוץ מול קריית אונו.

 ניצחון קליל בפתח תקווה- צילום הפועל ראשון לציון
ניצחון קליל בפתח תקווה- צילום הפועל ראשון לציון

השנייה בטבלה- הפועל ראשון לציון, הלמה בנציגת פתח תקווה השנייה- הפועל, עם ניצחון חוץ קליל 47:22. בדיוק כמו במשחק של מכבי, גם שחקניות הפועל לא התקשו לפתוח פער מבטיח כבר בדקות הראשונות של המשחק בדרך אל 22:7 במחצית. המקומיות לא ממש הקשו על האדומות להמשיך ולהגדיל את הפער גם במחצית השנייה ומאמן הפועל ג'וני אולייניק, נתן דקות פרקט לכל שחקניות הסגל כולל השוערת הצעירה ניקול פבלוב שעצרה זריקת 7. כבשו: אנה סטורז'וק 8, אולחה ניקולניקו ודיאנה צ'רויקובה 7 כל אחת, אנה לזינסקי וג'ולי בנצ'יק 5 כל אחת, שני בריינר 4, נועה סמנטוב ואלנה אומנץ 3 כל אחת, טל כהן וקורל אראמי 2 כל אחת ואושר כהן 1. במחזור הקרוב תארח הקבוצה את נס ציונה.

פתיחת סיבוב קלה וניצחון- צילום מכבי ראשון לציון
פתיחת סיבוב קלה וניצחון- צילום מכבי ראשון לציון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

רז קינסטליך

יום הולדת לראש העיר רז קינסטליך

תפריט נגישות