דף הבית / כללי / חוזרים לעניינים

חוזרים לעניינים

רק לפני שבועיים הפסידה הקבוצה בגן נר לגלבוע גליל 92:77. הנקמה הגיעה מהר מאוד כשביום שני האחרון שוב נפגשו שתי הקבוצות במגרש המקומי בבית מכבי. הפעם היו אלו הכתומים שקלעו 92 בדרך לניצחון חשוב 92:88 שהקפיץ אותם חזרה אל השמינייה הראשונה. הניצחון גם ייתן לקבוצה יתרון מול הקבוצה מהצפון במידה ושתיהן תסיימנה עם אותו מספר נקודות, בגלל העובדה שזהו הניצחון השני בשלושת המפגשים שנערכו השנה בין הקבוצות.

הרבע הראשון היה צמוד והפכפך. אחרי שהאורחים עלו ליתרון מהיר של ארבע נקודות, הגיע המהפך בהובלתם של סימפסון וסטיבנס אך עד לסיום הרבע שוב התהפכה התוצאה וגלבוע הייתה זו שסיימה אותו ביתרון 25:20. ריצת 7:0 עם פתיחת הרבע השני, החזירה את היתרון לכתומים והנדנדה נמשכה כשגליל בריצה משלה שוב נטלה את היתרון. שתי שלשות של קמרון לונג העלו את ראשון ועוד סל וקליעת עונשין של המילטון, קבעו יתרון כתום במחצית- 53:48. בעשרים דקות קלעה ראשון לציון את אותו מספר הנקודות שקלעה במשחק הנוראי בבאר שבע בשבוע שעבר.

ראשון ברחה ל- 58:50 עם פתיחת המחצית השנייה אך גליל העיקשת נצמדה שוב. אדם אריאל עם שתי שלשות ואיתי שגב שסחט עבירות ודייק מהקו, הורידו את הקבוצה להפסקת הרבעים האחרונה ביתרון 73:64. עם פתיחת הרבע האחרון נעצרו הכתומים ופשוט לא מצאו את הטבעת. גלבוע ניצלה זאת בשביל לחזור למשחק, אבל לונג התעורר באמצע הרבע בדרך ל- 84:75. קלי האורח עם שש נקודות רצופות החזיר את המתח לדקות האחרונות של ההתמודדות וכשנותרה פחות מדקה לשחק היתרון ירד לשתי נקודות בלבד- 88:86. ראשון יצאה להתקפה שהסתיימה בעבירה על קמרון לונג שלא התרגש ודייק פעמיים מהקו. האורחים עם סל מהיר קבעו 90:88 וגיא גודס לקח פסק זמן מחושב שהעביר את הכדור אוטומטית לחצי המגרש של האורחים. על השעון נותרו חמש שניות, לונג שוב סחט עבירה וקבע את תוצאת המשחק עם שתי קליעות עונשין מדויקות. הוא הצטיין עם 21 נקודות במשחק כולו ואחוזים מצוינים מהשדה. עוד קלעו: סימפסון 16, אריאל 15, טישמן 11, שגב והמילטון 9 כל אחד, בלייזר 4, קולשוב 1.

דווקא במשחק כה חשוב לקבוצה ומול יריבה ישירה על המקום בפלייאוף, לא הגיע קהל רב ורק 900 צופים נכחו במגרש, כשכמה עשרות מהם הגיעו מהצפון לעודד את האדומים. ביום ראשון תצא הקבוצה לעוד משחק קריטי הפעם מול בני הרצליה שנמצאת במקום האחרון בטבלה ונלחמת על חייה בליגה. בשני המפגשים הקודמים העונה בין הקבוצות ניצחה כל אחת במגרשה הביתי.

לונג
הבטיח את הניצחון, לונג- צילום עודד קרני מנהלת הליגה
סטיבנס חוגג ניצחון חשוב- צילום עודד קרני מנהלת הליגה
סטיבנס חוגג ניצחון חשוב- צילום עודד קרני מנהלת הליגה
טישמן מול הגלבוע- צילום עודד קרני מנהלת הליגה
טישמן מול הגלבוע- צילום עודד קרני מנהלת הליגה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2024-03-28 בשעה 17.55.04_2aec4d34

חטיבת התרבות בחברה העירונית בנתינה ומשלוחי מנות

תפריט נגישות