דף הבית / כללי / חוזרים לדשא המקומי

חוזרים לדשא המקומי

הקבוצה ששהתה ברומניה במשך שבוע ועברה מחנה אימונים מגבש, שבה לארץ בתחילת השבוע לקראת משחקה ביום שני הקרוב בבית מול הפועל ניר רמת השרון. אחרי 12 מחזורים, הקבוצה מדורגת שנייה בליגה הלאומית עם 26 נקודות, בדיוק כמו קטמון שבמקום השלישי וארבע נקודות פחות מהמוליכה מכבי פתח תקווה. במאזנה שמונה ניצחונות, שני הפסדים ושתי תוצאות תיקו. עוד קודם לכן ביום שלישי, קיימה הקבוצה משחק אימון נגד מכבי נתניה. במהלך מחנה האימונים ברומניה, קיימה הקבוצה משחק אימון מול וולנטרי מהליגה המקומית הראשונה. ראשון לציון לא התקשתה להביס את יריבתה וכבר במחצית הוליכה 5:0. במחצית הראשונה כבשה שער נוסף בדרך ל- 6:0. כבשו: גיל יצחק, יניב בריק, מיקו ממן ושלושער של איתמר שבירו.

התגבשו ברומניה- צילום הפועל ראשון לציון
התגבשו ברומניה- צילום הפועל ראשון לציון

גם קבוצת הנוער תחזור לפעילות אחרי פגרה של שבועיים ותצא למשחק חוץ מול בית"ר ירושלים. בניגוד לקבוצת הבוגרים שיצאה לפגרה כשהיא במומנטום טוב, לקבוצת הנוער הפגרה באה בדיוק בזמן אחרי שבועות לא טובים בהם ספגה הפסד אחרי הפסד. היא מדורגת במקום ה-14, עם שני ניצחונות בלבד לעומת שישה הפסדים ותוצאת תיקו בודדת.

קרב קשה מול ירושלים- צילום מ.ס ראשון לציון
קרב קשה מול ירושלים- צילום מ.ס ראשון לציון

הליגות הנמוכות שהיו גם הן בפגרה, ישובו לעניינים עם שלושת נציגות העיר שיקוו להמשיך עם היכולת הטובה בצמרת. בליגה ב', שיכון המזרח המדורגת שלישית, תארח את הפועל גדרה מהתחתית ותנסה להשיג ניצחון מספר שבע העונה ולהיצמד לצמרת הגבוהה. בליגה ג', קבוצת נחלת יהודה המדורגת ראשונה וללא הפסדים, תצא למשחק צמרת קשה מול השכנה- בני יצאלאל המדורגת שנייה. מ.ס ראשון לציון שבמקום החמישי, תרצה להמשיך את פתיחת העונה המצוינת שלה כשתארח את מכבי ירושלים החזקה שנמצאת מקום אחד מעליה.

חזרה למאבקים בישראל- צילום הפועל ראשון לציון
חזרה למאבקים בישראל- צילום הפועל ראשון לציון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות