דף הבית / כללי / חגיגה של השיכון

חגיגה של השיכון

דור בן לולו משיכון המזרח- צילום דאבל פס
דור בן לולו משיכון המזרח- צילום דאבל פס

שיכון המזרח, לא עוצרת. ביום שישי האחרון חזרה הקבוצה מצמרת ליגה ב', עם שלוש נקודות נוספות הפעם ממשחק החוץ בנתיבות שם כבשה רביעייה לרשת הקבוצה המקומית בדרך ל-4:2. דור בן לולו, לא חיכה יותר מידי וכבש את השער הראשון שתי דקות מהפתיחה. עמי נחאיסי הכפיל את התוצאה בדקה ה-13, ונתיבות הצליחה לכבוש שער מצמק לפני הירידה להפסקה. בדקה ה-61, כבש עומר שוורץ את השלישי לזכות השיכון ו-12 דקות לאחר מכן הצליחה נתיבות לכבוש בפעם השנייה והאחרונה במשחק. שש דקות לסיום המשחק נשארה המארחת בעשרה שחקנים אחרי כרטיס צהוב שני שראה שחקנה טל שיטרית, ובדקה האחרונה של ההתמודדות כבש עמית אליה את השער האחרון במשחק. הקבוצה שומרת על מקומה השלישי ורחוקה ארבע נקודות מדימונה שבפסגה. במחזור הקרוב תצא למשחק חוץ מול בית"ר יבנה.

צמד וניצחון- רוני אוחנה מנחלת יהודה
צמד וניצחון- רוני אוחנה מנחלת יהודה

 

בליגה ג', קבוצת נחלת יהודה כבר הוליכה פעמיים במשחק החוץ מול קריית עקרון, אך בסופו של דבר נעצרה עם 2:2 ואספה נקודה אחת בלבד. נדב אשכנזי, העלה את נחלת ליתרון 1:0 בדקה ה-32, אבל שער עצמי של בר אזולאי רגע לפני סיום המחצית הראשונה, איזן את התוצאה. יוסי פליקר העלה את נחלת ל- 2:1 בדקה ה-51, והשער האחרון נכבש 20 דקות לסיום, הפעם של שחקן עקרון שקבע את תוצאת המשחק. בני יצאלאל ובית"ר אשדוד, ניצלו את איבוד הנקודות של נחלת ועקפו אותה בצמרת הטבלה. נחלת המדורגת שלישית, תקווה לחזור ולנצח במחזור הקרוב כשתצא למשחק חוץ מול בית"ר גן יבנה. מי שחזרה לנצח היא קבוצת מ.ס ראשון לציון ששברה בצורת של חמישה משחקים ללא ניצחון וחזרה מגדרה עם 3:2. שני טוהר כבש את הראשון לזכותה בדקה ה-15, גדרה איזנה בדקה ה-37 מבעיטת עונשין מ-11 מטרים ואף הצליחה להפוך את התוצאה רגע לפני השריקה למחצית עם שער נוסף. בדקות 75 ו-77, רוני אוחנה כבש פעמיים, הפך בפעם האחרונה את התוצאה וראשון לציון ניצחה את המשחק. במחזור הקרוב היא תארח במגרשה את מ.כ אשדוד סיטי.

.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2024-03-28 בשעה 17.55.04_2aec4d34

חטיבת התרבות בחברה העירונית בנתינה ומשלוחי מנות

תפריט נגישות