דף הבית / כללי / זעזוע על הקווים

זעזוע על הקווים

אייל ברוך ועופר טסלפפה בימים מחויכים יותר- צילום הפועל ראשון לציון
אייל ברוך ועופר טסלפפה בימים מחויכים יותר- צילום הפועל ראשון לציון

בקיץ האחרון חתם טסלפפה על חוזה בהפועל ראשון לציון, כשהוא אחרי עונה נפלאה בה הוליך את קבוצת נס ציונה לעלייה היסטורית לליגת העל. בראשון לציון רצו ממנו בדיוק את אותו הדבר ואכן בהתחלה זה גם נראה טוב. אך בחודש האחרון הקבוצה החלה לאבד נקודות, הפסידה לקטמון הנלחמת איתה על המקום השני, הובסה בפתח תקווה על ידי מוליכת הטבלה ונרמסה בטדי במסגרת הגביע. הקש ששבר את גב הגמל, היה איבוד יתרון של שני שערים במשחק האחרון בבית מול כפר קאסם, משחק שהסתיים בתיקו 2:2. איתמר שבירו וגיל יצחק, הובילו את הקבוצה ליתרון המבטיח כבר אחרי חצי שעה של משחק, אבל כפר קאסם עם שער ראשון בדקה האחרונה של המחצית הראשונה ושער עצמי בנגיחה של צח בללי בדקה ה-66, הצליחה לחזור הביתה עם נקודה וחרצה את גורלו של המאמן המקומי. מהפועל ראשון לציון נמסר: "מועדון הכדורגל הפועל ראשון לציון מודיע על סיום העסקתו של המאמן עופר טסלפפה. המועדון מודה לעופר על התקופה בה הוא אימן במועדון ומאחל לו בהצלחה בהמשך דרכו. המועדון מחפש מאמן ובימים הקרובים ימונה מאמן אחר. מי שיעביר את האימונים בינתיים יהיה עוזר המאמן, אייל ברוך". עדיין לא ברור מי יעמוד על הקווים, אך בין השמות שבקבוצה רואים כאופציה נמצאים גם מסאי דגו, אורי גוטמן ומנחם קורצקי.

כך או כך, בקבוצה חייבים הרבה תודה לאלילת המזל שלמרות שלושה משחקי ליגה רצופים ללא הפסד, הקבוצה עדיין שומרת על מקומה השני בזכות מעידות בלתי צפויות של קטמון ירושלים, כשההפרש בין השתיים עומד על שתי נקודות בלבד. במחזור הקרוב תצא הקבוצה למשחק חוץ בעכו ותנסה לרשום ניצחון ליגה שני על הצפוניים, אחרי 1:0 שניצחה בסיבוב הקודם.

לא מוותרים על ליגת העל- לוזון ודמאיו. צילום הפועל ראשון לציון
לא מוותרים על ליגת העל- לוזון ודמאיו. צילום הפועל ראשון לציון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

רז קינסטליך

יום הולדת לראש העיר רז קינסטליך

תפריט נגישות