דף הבית / כללי / זה רק ספורט

זה רק ספורט

מגרש "המושבה" בפתח תקווה, אירח בשבת האחרונה את טורניר עמותות האוהדים הארצי, בו לקחה חלק גם עמותת אוהדי הפועל ראשון לציון, "הלב הכתום". יחד עם הכתומים, לקחו חלק גם אוהדי הפועל פתח תקווה, הפועל כפר סבא, רובי שפירא חיפה, בני יצאלאל מרחובות, קטמון ירושלים, קביליו יפו ומכבי עירוני אשדוד.

כל משתתפי הטורניר, היו חלק מאירוע שעבר בצורה חלקה וללא עימותים, כל זאת למרות שלא נכחו שופטים במשחקים, והשחקנים עצמם היו אלו שגם לקחו את ההחלטות על כר הדשא. אורח הכבוד בטורניר, היה לוקאס אנסטסיאדיס, המשמש כנציג ארגון הגג האירופאי של עמותות האוהדים.

על כר הדשא, התפצלו שמונת הקבוצות לשני בתים של ארבע קבוצות כל אחת. בבית של ראשון לציון, היו גם קבוצות האוהדים של יפו, כפר סבא ושפירא חיפה. ראשון לציון, סיימה את הטורניר במקום השלישי, כשלגמר העפילו בני יצאלאל, ושפירא חיפה, בסופו של דבר זכתה חיפה בגביע. אוהדי ראשון לציון, הפסידו במשחק הראשון 4:2 לאוהדי כפר סבא, אחרי שכבר הוליכו 2:0. במשחק השני הדברים הלכו כבר יותר טוב, ואחרי פיגור של שער, ניצחו הכתומים 2:1 את קביליו יפו. במשחק השלישי, הפסידו 2:0 לאלופת הטורניר "רובי שפירא" וסיימו במקום השלישי.

סגן יושב ראש עמותת הלב הכתום שגם לקח חלק בטורניר- אדיר אטיאס, סיכם את החוויה: "היה טורניר מצוין, מהנה מאוד ומאורגן להפליא, באווירה נעימה ומקרבת שמסמלת את מה שמשותף לכולנו וזה האהבה הגדולה לכדורגל ולספורט בכלל. אנו עומלים רבות על הטמעת תרבות עידוד חדשה, קידום זכויות האוהדים והקשר לקהילה. הכדורגל שייך בראש ובראשונה לאוהדים".

בעמותת "הלב הכתום" שמחו על ההשתתפות בטורניר, ובמקביל גם השיקו לוגו חדש לעמותה, שלדבריהם מייצג את ערכיה בצורה הטובה ביותר, תחת הסלוגן one heart one love.

 

חברי עמותת האוהדים בזמן הטורניר- צילום הלב הכתום
הלוגו החדש של הלב הכתום

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

צילום ארכיון: דובר צה"ל

חזרת פתאום – כל מה שחשוב לדעת כשהחיילות והחיילים חוזרים הביתה – המדריך המלא

תפריט נגישות