דף הבית / כללי / זה לא נראה טוב

זה לא נראה טוב

התקופה הרעה של מכבי ראשון לציון, המשיכה גם במחזור הליגה האחרון בו היא הפסידה בפעם הרביעית העונה, הפעם בביתה 36:32 לבני הרצליה שגם עקפה אותה בטבלה.
האורחים פתחו עם 4:1 לפני שקופמן ורותם סגל עם שני שערים רצופים, צמצמו ל- 4:3. אז הגיעה ריצה של 4:0 מצד הרצליה שהקפיצה את ההפרש לחמישה שערים ושלחה את סער פרנקל לבקש פסק זמן. הרצליה המשיכה ללחוץ על הגז ועלתה ל- 10:3, אך אז התחילה ראשון לציון לשחק, ולנגוס בהפרש עם ריצות קצרות בהתקפה, ועצירות מהצד השני של סטראט, שהספיק לבלום שני פנדלים. בסופו של דבר, אחרי פתיחת משחק נוראית, ירדה האלופה למחצית בפיגור מינימלי של 17:16.
עם פתיחת המחצית השנייה, נראה היה שהכל מתחבר כשלואיספה נכנס לעניינים ועזר להשלים את המהפך. בדקה ה- 40 התוצאה הייתה 24:22 לראשון לציון. הרצליה איזנה ל- 25:25 והציגה את השוער שלה גיל יעקב, שבסדרת עצירות, איפשר לשחקני השדה שלו להחזיר לעצמם את היתרון ששוב גדל עד לארבעה שערים. ראשון לציון חיפשה את דרכה חזרה למשחק, אך יעקב בשלו, המשיך ביכולת הגבוהה ומנע מהאלופה להתקרב. הרצליה השלימה ניצחון שני העונה על מכבי ראשון לציון, בתוצאה זהה לזו שניצחה אותה גם בסיבוב הראשון. כבשו: איוון קאראצ׳יץ׳ 12, שי הרשקוביץ 6, בר מסורי 4, ולדי קופמן ועמית סטלמן 3 כל אחד, דניאל פרידמן 2, רם טורקניץ ורותם סגל 1 כל אחד.
מאמן הקבוצה- סער פרנקל: "לא נעים להפסיד, בטח בתקופה כזו. לא כיף לומר זאת בהפסד, אבל החבר'ה לא איבדו הרוח ושיחקו טוב מול קבוצה טובה, לה הפסדנו פעמיים השנה. חזרנו מכמה בורות, ואיפשהו דווקא כשעלינו ליתרון באיזור הדקה הארבעים קיבלנו גולים שערערו אותנו. מה שמעודד אותי מאוד הוא שאיבן קראצ'י'ץ' חזר בגדול. אנחנו בתקופה קשה, וגם אם היינו מנצחים לא הייתי אומר שיצאנו ממנה, אבל אנחנו נצא מזה. שבוע שעבר הפסדנו כמו לוזרים. היום החברה רצו ונלחמו והפסדנו לקבוצה טובה".
מפתיחת הסיבוב השני, השיגה הקבוצה שלוש נקודות בלבד והפסידה שלוש פעמים. היא תהיה חייבת לשים את הכל בצד לפני המשחק החשוב שלה ביום שלישי הקרוב- בו תשחק מול א.ס רמת השרון בשלב חצי גמר גביע המדינה.
עוד קבוצה מהמועדון שתמשיך שלב בגביע, היא קבוצת הנוער מכבי "חיים" שניצחה 29:23 את חבל איילות, והעפילה לרבע הגמר. כבשו: אלון אסייג 12, יונתן הדר 6, אופק צרפתי 3, סתיו פונטה, קורן עזריאל ושליו מוסרי 2 כל אחד, דור פז ורז מדמוני 1 כל אחד.

 

האלופה תצטרך לחזור לעצמה ומהר- צילום מכבי ראשל"צ

 

מסתבכים מול הרצליה- צילום מכבי ראשל"צ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2024-03-28 בשעה 17.55.04_2aec4d34

חטיבת התרבות בחברה העירונית בנתינה ומשלוחי מנות

תפריט נגישות