דף הבית / כללי / זה הקטן, גדול!

זה הקטן, גדול!

חניכיו של ניר ברקוביץ ממשיכים להיות טובים יותר במשחקי החוץ, ומנצחים בפעם הרביעית ברציפות משחק שאינו בהברפלד, ובאותה התוצאה- 1:0. הקורבן הפעם- הפועל רמת גן. הניצחון הזה, יחד עם ההפסד של הפועל כפר סבא, מביא את הקבוצה למקום הרביעי כשהיא עם אותו מספר נקודות כמו הפועל כפר סבא והפועל עפולה שמעליה.
את השער היחיד במשחק, כבש מלך שערי הקבוצה- גיל יצחק, בדקה ה- 65 בנגיחה מדויקת. ליצחק היה זה השער השמיני העונה. אך מבחינת הקהל הכתום, הסיפור של המשחק היה המפגש מול שחקן הבית של המועדון תומר ששונקר, שעבר לפני כשבועיים לשחק בהפועל רמת גן, אחרי עשור במדים הכתומים. בקבוצה קיוו לערוך לששונקר, טקס פרידה קצר שלא אושר על ידי המנהלת, אך הם לא ויתרו על הענקת חולצה ממוסגרת לשחקנם לשעבר, כשגם האוהדים הכתומים דאגו לחבק ולעודד את האקס ואף נתנו תשורה משלהם. על הדשא, אולי ההתרגשות עשתה את שלה וששונקר עצמו, הורחק בדקה האחרונה של ההתמודדות בכרטיס צהוב שני. במחזור הקרוב, ביום שישי, תנסה ראשון לציון לשבור מחסום ולהשיג סוף סוף נקודות בביתה, כשתארח את הפועל פתח תקווה שבמקום העשירי. בסיבוב הקודם זה נגמר, איך לא, עם 1:0 קטן לזכות ראשון לציון.
קבוצת הנוער של המועדון השיגה סוף סוף ניצחון אחרי ארבעה חודשים! 2:0 בחוץ על הפועל רעננה. אריאל לנדסמן ויניב בזיני, כבשו את שני השערים עוד לפני הפסקת המחצית, והקבוצה שעדיין שקועה במקום ה- 14, תקווה לחבר ניצחון שני ברציפות כשתארח את הפועל תל אביב, ואולי לעלות מקום על חשבון בית"ר ירושלים.
בליגת הנערים, ניצחון כתום במשחק העונה בין הפועל ראשון לציון להפועל פתח תקווה. ראשון לציון ניצחה 2:1 וכבשה את המקום הראשון בטבלה. את שני השערים לזכותה, כבש דור אדרי בתוך שלוש דקות בין הדקות ה- 12 ל- 15. פתח תקווה הצליחה לכבוש שער בודד שלא עזר לה, בדקה ה-60.
מוליכת הטבלה תצא במחזור הקרוב למשחק חוץ מול קטמון ירושלים.

חוגגת ברמת גן- צילום נזיה סולטן
הנערים מנצחים במשחק העונה
ונציגי אוהדי ראשון לציון- צילום עמותת הלב הכתום

תמונות: 1. ראשון חוגגת ברמת גן- צילום נזיה סולטן
2. הנערים מנצחים במשחק העונה
3. ששונקר ונציגי אוהדי ראשון לציון- צילום עמותת הלב הכתום

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2024-03-28 בשעה 17.55.04_2aec4d34

חטיבת התרבות בחברה העירונית בנתינה ומשלוחי מנות

תפריט נגישות