דף הבית / כללי / ולד קפוסטין מתמודד למועצת העירייה

ולד קפוסטין מתמודד למועצת העירייה

רונן דמארי

ולד קפוסטין הפעיל בעיקר בקרב אוכלוסיית יוצאי ברית המועצות בעיר, הסביר את הסיבות להתמודדות וציין: "אני לא הולך להבטיח שום דבר חדש, אני מבטיח להמשיך את מה שאני עושה כבר כמעט עשור – להילחם באי צדק, אי שיוויון, בזלזול כלפי התושב, בבזבוז ובשחיתות ללא שום סנטימנטים ושום היסוס בפני כל גורם שהוא, בכיר או לא. להמשיך את הדרך של יושר, אמת וכבוד, להמשיך להילחם למען התושב".
קפוסטין משמש כחבר ועדת קליטה, חבר הוועדה לקידום מעמד הילד וחבר ועדת בריאות. כמו כן הוא עומד בראשות עמותת "זכותנו" העוסקת במתן מידע והגנה על זכויות האזרח.
במקום השני ברשימתו של קפוסטין ממוקם סא"ל במיל' מירל לוטן, המתנדב עד היום במערך הלאומי של פיקוד העורף כמפקד צוותי בקרה, מהנדס ומומחה בתחום ההיערכות לחירום וחילוץ. הוא מוצג כמי ש"משלב ידע וניסיון מעשי בהיערכות לחירום ובניהול מערכות עם יישום עירוני בפועל, אשר מסייע לקדם נושאים קהילתיים הנוגעים לכולנו וזאת, כדי להקטין את הסיכון לחיי אדם ולהציל חיים".
במקום השלישי ברשימה מיכאל סבויסקי, איש חינוך מוערך חבר באיגוד העיתונאים ופעיל למען זכויות אנשי הוראה.
קפוסטין ששימש כעוזרו של חבר המועצה הוותיק אסף דעבול, קיבל ממנו את ברכת הדרך: "בהצלחה רבה אין לי ספק שתהיה חבר מועצה טוב, אחראי ומסור לתושבי העיר. כמי שליווה אותי כעוזר במשך שנים, אני בטוח שלמדת שעשייה ציבורית עושים מאהבה רבה".
קפוסטין העריך השבוע את סיכויו ל"גל גפן" ואמר: "אני אעשה הכל בשביל לעבור את אחוז החסימה, למרות שהמשימה לא קלה ולמרות שיש גורמים שמנסים בכל כוחם להפריע לי".

ולד קפוסטין

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות