דף הבית / כללי / השדים האדומים בחצי הגמר

השדים האדומים בחצי הגמר

ריחוף בדרך לחצי הגמר- צילום הדר ואן קולא איגוד הכדוריד
ריחוף בדרך לחצי הגמר- צילום הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

חניכיו של עידן מימון, הדרימו אל בירת הנגב שם פגשו את הפתעת המפעל- מ.כ באר שבע, שהדיחה את פינליסטית העונה הקודמת- מ.כ חולון, כבר בשלב שמינית הגמר. המשחק נפתח צמוד כשאף קבוצה לא מצליחה לברוח ליריבתה עד לאמצע המחצית הראשונה, אז הצליחה באר שבע לפתוח פער של שלושה שערים ששלח את מימון להזעיק פסק זמן. הפועל חזרה מפוקסת יותר והצליחה לאזן את התוצאה ואף לעלות ליתרון ראשון במשחק- 12:11. המחצית הסתיימה ביתרון קטן לזכות האדומים- 14:13. באר שבע פתחה בטירוף את המחצית השנייה ועם שלושה שערים רצופים החזירה לעצמה את היתרון, אך הפועל הצליחה עם שני שערים מנגד, לאזן שוב. המשחק נשאר צמוד כשבאר שבע החלה לרדוף אחרי הפועל. בדקה ה-47, יתרון שיא לאדומים 21:18, כשהמקומיים ממשיכים להלחם ולנסות לחזור למשחק, אך הפעם ההגנה האדומה לא נתנה להפרש לרדת ובסיום 26:23 קשה לאדומים שחוזרים למעמד חצי הגמר, אחרי שבעונה שעברה הודחו בשלב רבע הגמר. כבשו: דושקו צ'ליצה ועוז חממי 6 כל אחד, ליובימר יוסיץ' 5, עומר גרא 4, עומר אליאס 2 יותם טל שון סלס וסהר שחק 1 כל אחד. ביום שישי תסיים הקבוצה את הסיבוב הראשון בליגה עם משחק חוץ מול נס ציונה. משחקי חצי גמר גביע המדינה, יתקיימו במהלך חודש פברואר.

מלחמה ברמת גן- צילום הדר ואן קולא איגוד הכדוריד
מלחמה ברמת גן- צילום הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

קבוצת הנשים של המועדון, חתמה את הסיבוב הראשון של הליגה הלאומית כשהיא בלתי מנוצחת, אך לראשונה איבדה נקודה כשסיימה בתיקו 26 את משחק החוץ שלה מול אלופת המדינה- ארזים רמת גן. האלופה פתחה עם 3:0 מהיר וההפרש המשיך לצמוח כשנראה שהאדומות עדיין לא הגיעו למשחק. אחרי 12 דקות של משחק התוצאה כבר הייתה 8:2, אך אז החלה ראשון לציון לשחק ולצמצם את התוצאה בהדרגה. עד למחצית הצליחו האדומות למחוק את הפער כמעט לגמרי ולהפסקה ירדו בפיגור מינימלי- 14:13. עם פתיחת המחצית השנייה, עלתה ראשון לציון ליתרון ראשון 16:15, והמשחק נשאר צמוד לכל אורך המחצית השנייה. שבע דקות לסיום עלתה הפועל ליתרון 24:22 ונראה היה שהיא בדרך לניצחון יוקרתי על האלופה, אך רמת גן הוכיחה אופי ושלושים שניות לסיום ההתמודדות הצליחה לכבוש שער שוויון אחרון. כבשו: אולחה ניקולינקו 8, לנה אומנץ 5, אנה לזינסקי 4, אנה סטורז'וק ואושר כהן 3 כל אחת, רון שלסקי 2 וג'ולי בנצ'יק 1.

מאמן הקבוצה ג'וני אולייניק אמר בסיום: "פתחנו את המשחק לא טוב ושוערת מכבי הארזים קרסטינה עצרה לנו כדורים קלים מה-6 מ'. בפסק זמן הסברתי לאן לזרוק לשוערת והצלחנו לחזור למשחק. רווית שושן השוערת שלנו עצרה כדורים חשובים במחצית השנייה והרמנו את הקצב. היה משחק קשה אבל השחקניות ידעו להילחם ולחזור."

שתי קבוצות הנוער באימון הסולחה המשותף- צילום הפועל ראשון לציון
שתי קבוצות הנוער באימון הסולחה המשותף- צילום הפועל ראשון לציון

מחלקת הנוער האדומה חגגה ניצחון גדול בדרבי של ליגת העל- 31:30 על מכבי, אך השמחה הפכה בתום המשחק לאירוע מכוער שכלל בתוכו קטטה בין שחקנים משתי הקבוצות בסיום המשחק שהיה חם גם כך ובמהלכו אף הורחק מאמן הפועל אסף לוי. הקטטה הקשה הובילה לכך שהורי השחקנים ירדו מהיציע במטרה להפריד ואימו של אחד השחקנים אף התעלפה מהמראות. שופטי המשחק הודיעו כי בדו"ח השיפוט ציינו חמישה שחקנים מעורבים, כשביציע אף נכח יו"ר הוועדה המקצועית של איגוד השופטים. יש להניח שהעונש לשתי הקבוצות- יהיה כבד. באקט חינוכי ועם מסר של 'לא לאלימות', קיימו בתחילת השבוע שתי הקבוצות אימון משותף במטרה ליישר את ההדורים. לפני האימון, התקיימה שיחה בין יושבי הראש של שתי הקבוצות- דודי פלח מהפועל ואריק אלקלעי ממכבי לבין שחקני הקבוצות בה הובהר כי אין מקום לאלימות והתנהגות לא ספורטיבית על מגרש הכדוריד.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

צילום ארכיון: דובר צה"ל

חזרת פתאום – כל מה שחשוב לדעת כשהחיילות והחיילים חוזרים הביתה – המדריך המלא

תפריט נגישות