דף הבית / כללי / הרפתקאות זלמנסון בנבחרת ישראל

הרפתקאות זלמנסון בנבחרת ישראל

נבחרת ישראל עושה חיל במשחקי הידידות שלה עד כה, ומי שנראה טוב מאוד גם שם, הוא שחקן מכבי ראשון לציון- עידן זלמנסון.
ביום ראשון, ניצחה הנבחרת את בריטניה 78:69, וזלמנסון היה אחד הגורמים לבריחה של ישראל ברבע האחרון, בדרך לניצחון. הוא סיים עם 10 נקודות ועוד 9 ריבאונדים. גם במפגש הראשון מול הבריטים בו הביסה ישראל בקלות 90:62, היה זלמנסון מצוין ובלתי ניתן לעצירה מתחת לסלים. הוא סיים עם 9 נקודות. ביום שישי, תשחק הנבחרת מול סלובניה, וביום ראשון מול טורקיה. כל זאת לקראת פתיחת אליפות אירופה בסוף החודש.
בגזרה המקומית, קבוצתו של שמוליק ברנר, תקווה להמשיך בבניית סגל הקבוצה, המונה עד כה שבעה שחקנים (זלמנסון, חנוכי, ברנדווין, בן שימול, סולומון, סיגרס וקרופורד), כשישנם שחקני זרים על הכוונת של הכתומים. ביום רביעי (לאחר סגירת הגיליון) נערכה הגרלת גביע המדינה במשרדי איגוד הכדורסל, וראשון לציון תהיה אחת הקבוצות שתצטרך להתחיל את המסע אל הגביע כבר מהסיבוב הראשון, בו תשחק מול קבוצה מהליגה השנייה. ביום ראשון, תתקיים גם הגרלת משחקי ליגת העל, לפני משחק הנבחרת מול טורקיה.

 

זלמנסון גדול על הבריטים- צילום איגוד הכדורסל

ברנר, ממשיך לחפש חיזוקים לסגל- צילום מנהלת הליגה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

רז קינסטליך

יום הולדת לראש העיר רז קינסטליך

תפריט נגישות