n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / "הצומת הזה הוא סכנת נפשות"

"הצומת הזה הוא סכנת נפשות"

אביו של רומי טוכמן בן ה15 שנפצע קשה בראשו בתאונת דרכים סמוך לשכונת צוריאל טוען : "זה רק עניין של זמן עד שמישהו ייהרג שם" תגובת העירייה : בעירייה קיימת מערכת לפניות הציבור, המטפלת בין היתר בנושאי תחבורה. כל פנייה מגיעה לאנשי המקצוע והגורמים הרלוונטיים, ולאחר דיון בנושא ניתנת תשובה.

צומת

ביום רביעי האחרון בשעות הצהרים, סיים רומי טוכמן בן ה15 את לימודיו במקיף יג' וחצה את הכביש בצומת הרחובות חנה ומיכאל לוין דרך חיים הרצוג הצמוד לגן בעברית יחד עם שני חבריו במטרה לההגיע לביתו בשכונת צוריאל, האור ברמזור היה ירוק ורכב שחלף פגע בו וזז שמאלה על האי תנועה,. רומי הובהל לבית החולים אסף הרופא עם חבלת ראש קשה ושם עבר ניתוח ראש.

כעת טוען אביו יניב כי הצומת מסוכן " מדובר בצומת מרכזי ומאוד מסוכן שכבר תקופה ארוכה תושבי השכונה מבקשים שיהיה מעבר עיילי " אומר טוכמן," גם ילדים ונוער חוצים בדרך לבית הספר  וגם ילדים שמגיעים לגן בעברית , זה גן מאוד ידוע ומבוקש, אין הורה בגוש דן שלא מכיר אותו, מדובר על אימהות ,ילדים ותלמידים, ראש העיר רז קינסטליך צריך להבין שאת הצומת הזו חובה לחצות במעבר עיילי- מעל. הבן שלי שילם מחיר יקר אנחנו שילמנו ונשלם מחיר יקר אבל אם משהו טוב יצא ויקימו שם מעבר עילי מעל הצומת אז אנחנו נגיד שלפחות משהו טוב יצא מזה שרומי הקריב את גופו, זה משהו שכל תושבי השכונה זועקים כבר הרבה זמן.

לטענת טוכמן תושבי השכונה פנו מספר פעמים בנושא הצומת המסוכן וכי מדובר בשני מעברי חציה עם אי תנועה קטן שעליו עומדים לא פעם תלמידים וילדים בקבוצות גדולות וזה רק עניין של זמן עד שרכב  יפגע בהם.

 

 

03176e08-6b52-4859-85a8-77b971b35dd0
רומי- צילום המשפחה

" אני יודע שמדובר בהרבה כסף לבנות מעבר עיילי אבל כסף זה כלום שמדובר בחיי אדם" אומר טוכמן ", כשהבן שלי נכנס לניתוח ראש, חיבקתי את הרופא וביקשתי ממנו שישמור על רומי  לאחר מכן הלכתי למסדרון צדדי בבית החולים, התפרקתי ובכיתי ואחרי כמה דקות שלחתי הודעה לראש העיר כתבתי לו " רז כשאני יושב ומחכה לבן שלי אני רוצה לבקש ממך שתעשה שם גשר, כל הכהונה לא שווה כלום אם לא תעשה שם גשר, רומי שילם מחיר יקר ואנחנו עדין לא יודעים מה יהיה איתו"

מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה: בעיריית ראשון לציון קיימת מערכת לפניות הציבור, המטפלת בין היתר בנושאי תחבורה, כל פנייה מגיעה לאנשי המקצוע והגורמים הרלוונטיים, ולאחר דיון בנושא ניתנת תשובה.

ממחזיק תיק התחבורה איציק אבשלומוב נמסר : אלמד את הפרטים לאחר תמונות של הבוחן, אם מדובר במשהו בטיחותי נלמד את הנושא ונראה מה אפשר לעשות

 

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

סינדרלה

סיפורה של סינדרלה מראשון לציו

תפריט נגישות