דף הבית / כללי / העתיד עוד לפניה

העתיד עוד לפניה

הצמד המנצח- צילום יועד כהן
הצמד המנצח- צילום יועד כהן

חלי ניימן, השם הכי מדובר בבדמינטון הישראלי העתידי, סגרה בסוף השבוע עונת פריצה נפלאה. לאחר שנעצרה רק ברבע גמר אליפות אירופה עד גיל 17 לפני כחודש, זכתה החובטת של מכבי ראשון לציון במדליית הזהב של טורניר הסבב האירופי לבוגרות בחצור. ניימן בת ה-16 עשתה זאת בטורניר הזוגות יחד עם מי שאמורה להיות בקיץ הקרוב השחקנית הישראלית הראשונה במשחקים האולימפיים, קסניה פוליקארפובה ממועדון מודיעין.

פוליקארפובה, ציינה לאחר התחרות כי ייתכן ושיתוף הפעולה בקטגוריית זוגות נשים יימשך גם באליפות אירופה לבוגרות שתתקיים בחודש פברואר הקרוב. ניימן ופוליקארפובה משתפות פעולה באימונים, ולאחר הזכייה בטורניר חצור הבינלאומי, נראה כי מדובר בציוות מצוין. ניימן לומדת המון מפוליקארפובה, שעלתה לישראל מרוסיה לפני כשלוש שנים, שם היא היתה אחת החובטות הבכירות.

המצחיק הוא שהשתיים הוגרלו לשחק זו מול זו בטורניר הבודדות בחצור, כבר בשלב הראשון. פוליקארפובה המנוסה ניצחה כמובן, ולאחר מכן חברו השתיים כדי ללכת עד הסוף ולזכות בזהב.

וכך מסיימת ניימן הראשל"צית עונה בה היא בטופ 8 של אירופה עד גיל 17 וכשהיא חוגגת מדליית זהב ראשונה בבוגרות, בסבב האירופי הרשמי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

צילום ארכיון: דובר צה"ל

חזרת פתאום – כל מה שחשוב לדעת כשהחיילות והחיילים חוזרים הביתה – המדריך המלא

תפריט נגישות