דף הבית / כללי / העונה מתחילה עכשיו

העונה מתחילה עכשיו

מחזיקת הגביע הטרייה- הפועל ראשון לציון, סיימה את העונה הסדירה עם משחק ביתי מול קריית מוצקין מהתחתית, ואם לא היו הפתעות מרעישות, היא תתחיל את הפלייאוף כשהיא בפסגת טבלת הליגה.
האדומים פספסו הזדמנות להבטיח את המקום הראשון כבר במחזור האחרון, כשסיימה בתיקו 35:35 את משחקה עם בני הרצליה. למזלה, הפסידה מכבי תל אביב באופן מפתיע, וכך גדל הפער בצמרת לשתי נקודות.
המשחק מול הרצליה היה מהטובים שנראו השנה בליגה. מחזיקת הגביע הופיעה למשחק כשהיא ללא שני שחקני הזרים- השוער פדז'ה דיאנוביץ' והמקשר יוסיפ שנדריק הפצועים. הרצליה פתחה מצוין ועלתה ל- 6:1 בפתיחה, אך אחרי פסק זמן של עידן מימון, העניינים החלו להתאזן. הרצליה נשארה עם שחקן פחות, אחרי הרחקה לשתי דקות וראשון לציון ניצלה זאת היטב בשביל לצמצם פערים. בדקה ה- 20, במצב של 12:10 להרצליה, היה זה תור המקומיים להזעיק פסק זמן. ראשון לציון צמצמה עד נקודה, אך הרצליה שוב ברחה ל- 16:13. עד לסיום המחצית, ראשון לציון העבירה הילוך והצליחה לאזן את התוצאה. להפסקה ירדו שתי הקבוצות בשוויון 18.
הרצליה שוב פתחה פער של שני שערים במהלך המחצית השנייה, והצליחה לשמור עליו עד הדקה ה- 35. אז, ריצת 4:0 של ראשון לציון, העבירה את היתרון אליה, והחלה נדנדה שנמשכה עד הסוף, כשהפעם היו אלו שחקני הרצליה שרדפו אחרי מחזיקת הגביע, אך עשו זאת בהצלחה רבה. בכל פעם שהאדומים פתחו פער של יותר משער אחד, הרצליה הצליחה לאזן במהירות. ראשון לציון הוליכה 35:33 והייתה קרובה לניצחון, אך שני איבודים של האדומים, גרמו לשני שערים של הרצליה ובסיום הקרב הלוהט, כל קבוצה הסתפקה בנקודה. אבישי סמולר הצטיין עם 8 שערים, בוסקוביץ 7, טל 6, כהן וחממי 4 כל אחד, שקלים וצרפתי 2 כל אחד, נתן ופלח 1 כל אחד. אלימלך היה מצוין בשער עם 14 עצירות.
עוד לפני המשחק האחרון בליגה הסדירה, התפנתה מחזיקת הגביע הטרייה לכמה שעות, ויצאה לפעילות משותפת עם עמותת "ראשון אוהבת חיות"- העמותה הרשמית למען בעלי החיים בראשון לציון. במסגרת הפעילות, השחקנים הוציאו את הכלבים לטיולים קצרים, הצטלמו עמם, ליטפו אותם וכיבדו אותם בשפע חטיפים. בנוסף, השחקנים הצטלמו יחד עם הכלבים וגביע המדינה 2018 לצורך קמפיין אימוץ כלבים וחתולים לצד קריאה לדאוג לחתולי הרחוב בתקופת הקיץ הקרבה ובאה.
האלופה מכבי ראשון לציון, סיימה את העונה הסדירה עם משחק חוץ בקריית אונו. אם ניצחה, הבטיחה את המקום הרביעי ואת הביתיות בפלייאוף ובמקביל גם את ירידתה של אונו חזרה לליגה הלאומית. במחזור הקודם, המשיכה הקבוצה להתאושש, עם ניצחון ביתי 32:27 על נס ציונה.
למרות מחצית ראשונה צמודה, המשחק היה בשליטה מלאה של האלופה, כשנס ציונה לא באמת מאיימת בשום שלב של ההתמודדות. למחצית ירדה ראשון לציון עם יתרון 17:15.
האלופה הכפילה את היתרון עם פתיחת המחצית השנייה, ושמרה עליו עד לסיום כשנס ציונה מתקשה מול אלעד שיקלושי שעמד נפלא בין הקורות. כבשו: רם טורקניץ 9, לואיספה 5, בר מסורי ורותם סגל 4 כל אחד, יואב נאמן ומתן גולץ 3 כל אחד, ולדי קופמן 2, בוריס וקסמן ושי הרשקוביץ 1 כל אחד.

אלימלך חוגג משחק מצוין- צילום גבי אלאלוף הפועל ראשל"צ

 

האלופה עם הפנים לפלייאוף- צילום חן קלדרון מכבי ראשל"צ

 

לואיספה מעל נס ציונה- צילום חן קלדרון מכבי ראשל"צ

 

מחזיקת הגביע וחברים- צילום גבי אלאלוף הפועל ראשל"צ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2024-03-28 בשעה 17.55.04_2aec4d34

חטיבת התרבות בחברה העירונית בנתינה ומשלוחי מנות

תפריט נגישות