דף הבית / כללי / הנער שב הביתה

הנער שב הביתה

הגבוה הצעיר (20, 2.01), בילה את השנה האחרונה במדי קבוצת הפועל כפר סבא שם התחשל, קיבל דקות משחק והוא חוזר הביתה שחקן טוב יותר לכל הדעות. בלול, גדל במחלקת הנוער הכתומה והוא בנו של שחקן העבר- קובי בלול, שהיה אחד הגבוהים הישראלים הטובים בארץ בשנות ה-90 כששיחק ברוב הקריירה שלו בהפועל חולון יחד עם אחיו התאום אלי. בעונת 2016/17, עלה ניב לקבוצת הבוגרים ואת הופעת הבכורה שלו כמקצוען, עשה במחזור השמיני במשחק הניצחון באשדוד. נקודות ראשונות קלע בסיבוב שלאחר מכן גם כן מול אשדוד במשחק שהתקיים בבית מכבי.  עונה לאחר מכן, לקח חלק ב-12 משחקי ליגה וכמו תמיד נגד אשדוד, עשה ציון דרך נוסף כשקלע חמש נקודות בשבע דקות משחק. בקיץ שעבר הוחלט שיעבור לשחק בליגה השנייה, שם יוכל להתבלט יותר ואכן במדי כפר סבא קיבל דקות משחק רבות יותר והיה שחקן מרכזי. השנה, יקווה לעשות את הפריצה הגדולה שלו במקום בו גדל ולעזור לקבוצה בעלייה מהספסל.

עם חזרתו וסגירת הסגל הישראלי, נסגרה הדלת בפני הישארותו של איגור קולשוב שצפוי להישאר בקבוצה אליה עבר בסוף העונה שעברה- הפועל חולון, או שיצפין עד לסגולה השנייה בנהריה. בינתיים, אוהדי הקבוצה מחכים לנחיתות הזרים הראשונות כשהשם המסקרן ביותר הוא כמובן ג'ונתן ויליאמס שיגיע לבית מכבי אחרי שאת העונה האחרונה עשה לצד לברון ג'יימס במדי קבוצת הלייקרס בליגה הטובה בעולם. הוא שיחק ב-24 משחקים וקלע 6.5 נקודות בממוצע למשחק. אין ספק שאוהדי הקבוצה צפויים ליהנות מאחד השחקנים הטובים שישחקו בעונה הקרובה בליגת העל. הסגל של ראשון לציון כולל נכון לעכשיו את: הקפטן עוז בלייזר, נמרוד טישמן, אדם אריאל, נועם דוברת, טל פלד, בן אלטיט, ניב בלול והזרים- דריל מונרו, ג'ונתן ויליאמס, ג'ורדן סווינג ואלכס המילטון.

בסוף השבוע שעבר יצאה לאיטליה נבחרת הקדטים של ישראל יחד עם שחקן המועדון- עומר חממה. הנבחרת פתחה עם ניצחון קליל על לטביה 76:56 ויום לאחר מכן הייתה שותפה לאחת הדרמות הגדולות של השנים האחרונות כשניצחה את מקדוניה רק לאחד שלוש הארכות ומחקה פיגור של 17 נקודות. את הבית המוקדם סיימה ישראל במקום השני אחרי הפסד לספרד במשחק המוקדמות השלישי. עומר חממה תרם 5 נקודות מול ספרד ובשלב הבא תפגוש הנבחרת את זו של קרואטיה.

שב הביתה- בלול. צילום מנהלת הליגה
שב הביתה- בלול. צילום מנהלת הליגה
נציגנו בקדטים, חממה- צילום איגוד הכדורסל
נציגנו בקדטים, חממה- צילום איגוד הכדורסל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

צילום ארכיון: דובר צה"ל

חזרת פתאום – כל מה שחשוב לדעת כשהחיילות והחיילים חוזרים הביתה – המדריך המלא

תפריט נגישות