דף הבית / כללי / המרוץ אחרי גיל יצחק

המרוץ אחרי גיל יצחק

הראשונה להתעניין בחלוץ שכבש עד כה 14 שערים מתחילת העונה, הייתה הפועל תל אביב שביקשה מאייל ברקוביץ שישאיל לה את השחקן, מה שלא היה מקובל על הבעלים ועל השחקן עצמו. בשבוע האחרון, הצטרפו למרוץ גם בית"ר ירושלים והקבוצה בה גדל יצחק- בני יהודה.

בית"ר, אותה מאמן ניר קלינגר, שקועה עמוק בתחתית ליגת העל והמאמן ניר קלינגר רוצה מאוד להתחזק בשחקן קו קדמי דוגמת יצחק. פנייה רשמית נעשתה, וכעת נשאר לראות אם אכן השחקן יעבור ללבוש את המדים הצהובים שחורים עד לסיום העונה.

קבוצה שלישית שהצטרפה לניסיונות צירוף גיל יצחק לשורותיה, היא בני יהודה תל אביב, בה גדל יצחק ואף עשה את צעדיו הראשונים בליגת העל כשחקן בוגר. למרות שנחשב אז להבטחה גדולה, הוא לא קיבל את ההזדמנות לה ייחל וברגע שהתאפשר לו, עזב את בני יהודה וירד שתי ליגות לשעריים. כעת, יש לו אפשרות לסגור מעגל ולחזור לקבוצתו לשעבר ולא בתור שחקן שולי. מי שכמובן מקווים שהדבר לא ייצא לפועל, הם אוהדי הפועל ראשון לציון שהיו שמחים לראות את יצחק, ממשיך בשורות הקבוצה לפחות עד לסיום העונה, כי ככל הנראה בקיץ הקרוב, יצחק יהפוך למלפפון מבוקש ביותר בליגה הראשונה.

בינתיים, יצחק עדיין במדים של הקבוצה מעיר היין, הציג עוד משחק מצוין והוסיף שלושה שערים למאזנו בניצחון הביתי המרשים 4:1 על איכסל. היה זה הניצחון השני של ראשון לציון על העולה החדשה מליגה א', והיא הקפיץ את הקבוצה אל המקום השמיני בליגה הלאומית. דווקא האורחת עלתה ראשונה על הלוח עם שער שנכבש כבר בדקה השביעית של ההתמודדות. אך אז החלה ההצגה של גיל יצחק שכבש שני שערים בתוך שתי דקות ובדקה ה-11 התוצאה כבר הייתה 2:1 לטובת ראשון לציון. איתמר שבירו, העלה את התוצאה ל- 3:1 עם פתיחת המחצית השנייה ובדקה ה-79, חתם גיל יצחק את תוצאת המשחק. ביום שני תצא הקבוצה למשחק חוץ קשה מול מוליכת הטבלה- הפועל נצרת עילית.

אוהדי הקבוצה שנמצאים בסכסוך מתמשך עם ההנהלה, לא פספסו את ההזדמנות לעקוץ וניצלו את טרנד תמונות העשור בשביל לעלות גירסא שלהם להבדלים ביציע בין שנת 2009 לשנת 2019. נותר רק לראות אם בשנה הקרובה, הסכסוך המיותר יגיע לקיצו והקהל יחזור לתמוך בקבוצתו האהובה במאת האחוזים.

מלפפון מבוקש- יצחק. צילום הפועל ראשל"צ
עמותת האוהדים עוקצת את ההנהלה
עמותת האוהדים עוקצת את ההנהלה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות