דף הבית / כללי / המקום השלישי מתנדנד

המקום השלישי מתנדנד

הבולט בהפסד המאכזב, המילטון- צילום עודד קרני מנהלת הליגה
הבולט בהפסד המאכזב, המילטון- צילום עודד קרני מנהלת הליגה

לראשונה מתחילת העונה, ספגה הקבוצה של גיא גודס שני הפסדים רצופים. אחרי ההפסד בחיפה, חזרה הקבוצה אל בית מכבי וקיוותה לנקום בנס ציונה על ההפסד בסיבוב הקודם, אך גם הפעם הייתה ידה של נס ציונה על העליונה וראשון לציון הפסידה שוב בקרב הכתומות, הפעם 79:75.

אחרי פתיחה צמודה ובמצב של 6:5, האורחים מנס ציונה החלו ללחוץ על הדוושה ותוך דקות עם ריצת 10:2, ברחו ליתרון דו ספרתי והרבע הסתיים בתוצאה 23:13 כשבראשון לציון רק בורדיון, ניסה לעשות משהו. אחרי שנס ציונה כבר ברחה ל-12 נקודות הפרש עם פתיחת הרבע השני, החליטו בראשון לציון שהגיע הזמן להתחיל לשחק ובעזרת המילטון וסווינג, ההפרש התחיל להצטמצם והקבוצה חזרה למשחק. נס ציונה עצרה את המומנטום של ראשון לציון שכבר צימצמה לשלוש נקודות בלבד והחזירה לעצמה הפרש מבטיח עם שני סלים רצופים. גודס עצר עם פסק זמן ממנו חזרה ראשון לציון עם שש נקודות רצופות, אבל המילה האחרונה של המחצית הייתה של נס ציונה ולהפסקה ירדו הקבוצות כשהאורחים ביתרון 41:36.

קלי מטביע מעל נס ציונה- צילום עודד קרני מנהלת הליגה
קלי מטביע מעל נס ציונה- צילום עודד קרני מנהלת הליגה

ראשון לציון פתחה טוב את המחצית השנייה והורידה את ההפרש לשתי נקודות בלבד. בנס ציונה בלטו בדקות אלו הישראלים רביב לימונד וטל דן, אבל המומנטום המשיך להיות בצד של המקומיים שהצליחו להשיג שוויון 49 אחרי שלוש דקות במחצית השנייה. קוק מנס ציונה הגיב עם שלשה, אבל ראשון לציון המשיכה לשחק מסודר ועלתה ליתרון ראשון 53:52. הרבע המשיך להיות צמוד עד סופו והסתיים בתוצאה 60:59 לנס ציונה. ראשון לציון פתחה את הרבע האחרון עם דאנק של קלי שהחזיר לה את היתרון באופן זמני לפני שנס ציונה הגיבה עם ריצת 9:0. ראשון לציון חזרה לרדוף אחרי האורחים והמילטון המשיך לקחת עליו את המשחק ולבדו הוריד שוב את ההפרש לשלוש בלבד. נס ציונה עלתה ליתרון 75:70, גודס לקח פסק זמן בניסיון אחרון להציל את המשחק ומונרו קלע שתיים חשובות. מהצד השני שתי החטאות רצופות מהקו של נס ציונה שלחו את ראשון לציון להתקפה נוספת וסווינג עם שלשה אדירה איזן את התוצאה. אך בשניות האחרונות של המשחק הצליחה נס ציונה לנצל בלבול של שחקני ראשון לציון וקלעה פעמיים בשביל לנצח את המותחן בהפרש של ארבע נקודות. קלעו: המילטון 24, סווינג 15, בורדיון 13, מונרו 8, קלי 7, דוברת 4, בלייזר ואריאל 2 כל אחד.

למרות ההפסד, הקבוצה עדיין במקום השלישי כשהפער בינה לבין ירושלים שבמקום השני עומד על שלוש נקודות, אך מלמטה הכיסא מתחיל להתנדנד ונס ציונה שבמקום הרביעי תשמח לעוד מעידה של ראשון לציון בשביל להחליף איתה מקומות. במחזור הקרוב ביום שני, תדרים הקבוצה לאילת שנלחמת בתחתית.

רגע משמח בכל זאת נרשם, כשבתחילת המשחק נערך טקס לכבוד הזכייה באליפות בתי הספר התיכוניים של נבחרת הגימנסיה הריאלית ראשון לציון, שכל שחקניה שייכים למחלקת הנוער של המועדון. ברכות לנערים- דור העתיד של הקבוצה הבוגרת.

האלופים הצעירים של הגימנסיה הריאלית- צילום עודד קרני מנהלת הליגה
האלופים הצעירים של הגימנסיה הריאלית- צילום עודד קרני מנהלת הליגה

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות