דף הבית / כללי / המצטיינים של האלופה

המצטיינים של האלופה

באמצע השבוע (לאחר סגירת הגיליון), נערך הדרבי הגדול עליו נרחיב בגיליון הבא, בין אלופת המדינה- מכבי ראשון לציון לבין יריבתה הגדולה- הפועל ראשון לציון.
ביום שני הקרוב, יתקיים המשחק המסקרן של הקבוצה, מול שאמברי הצרפתית במסגרת הסיבוב השני של גביע ה-EHF האירופאי. אם בסיבוב הראשון הקבוצה טיילה מול אלופת מולדובה בדרך לשלב הבא, הרי שהפעם מצפה לה אתגר הרבה יותר קשה מול יריבה חזקה בעלת רזומה מרשים בכדוריד האירופאי. המשחק יתקיים בבית מכבי, ושבוע אחר כך תטוס הקבוצה לגומלין בצרפת.
עוד לפני שריקת הפתיחה של העונה, ערך איגוד הכדוריד, אירוע פתיחת עונה באשדוד, לרגל השנה החדשה, ובמהלכה הוענקו לאלופת המדינה שלושה פרסים על זכייה בשלוש קטגוריות:
בתואר מאמן העונה, זכה סער פרנקל שהוביל את הקבוצה לאליפות המדהימה למרות שהפייבוריטית הייתה מכבי תל אביב.
לתואר השחקן הזר המצטיין של העונה, נבחר המקשר המצוין- איוון קאראציץ, ובתואר השחקן המתקדם, זכה מתן גולץ.
הרגע המרגש של הערב, היה כשמאמן העבר איגור ביאליק, קיבל תשורה לרגל פרישתו מאימון בגיל 73. הוא המאמן המעוטר ביותר בכדוריד הישראלי ובין כל הקבוצות שאימן, היו גם שתי נציגות העיר- מכבי והפועל. בשנים האחרונות אימון במחלקת הנוער של מכבי ראשון לציון.

במהלך השבוע שעבר קיימה הקבוצה אימון מיוחד יחד עם שחקני כיתה ז' של מחלקת הנוער במועדון. השחקנים הצעירים התרגשו לשחק לצידם של שחקני האלופה, בשאיפה יום אחד להיות חלק מסגל הבוגרים הנוצץ. בסיום האימון חילקו השחקנים גלויות וחתימות לדור העתיד, ומאמן הקבוצה סער פרנקל, יחד עם הקפטן- יואב נאמן, ערכו שיחה עם הצעירים וענו לשאלותיהם.
קבוצת הליגה הלאומית של המועדון- מכבי ראשל"צ-3, שנשרה לליגה השלישית בתום העונה האחרונה אחרי משחקי מבחן, הוחזרה לליגה השנייה אחרי התפרקותה של קבוצת הפועל תל אביב. בשבוע שעבר נערכה הגרלת המשחקים ובה נקבע כי במחזור הראשון תצא הקבוצה למשחק חוץ מול מכבי רמת גן, ואת משחק הבית הראשון שלה תערוך הקבוצה במחזור השני מול א.ס סביון. הליגה הלאומית תצא לדרך ב- 22.10 אחרי החגים.
בסוף השבוע שעבר, התקיימה הגרלת גביע ברנר, בה משחקות הקבוצות מליגת המשנה. בסיבוב הראשון שיתקיים בעוד כשבועיים, תשחק מכבי ראשל"צ-3, בחוץ מול הפועל ערד. מכבי ראשל"צ-2, תארח את הפועל פתח תקווה.
עוד בסוף החודש, יתקיים לראשונה טורניר נערות לזכרה של עיתונאים הספורט האהובה- לימור שפיגל זיכרונה לברכה, שהלכה לעולמה בשנה שעברה אחרי מאבק מתמשך במחלת הסרטן. הטורניר יהיה בסימן מודעות למאבק בסרטן השד. מי שיזם את הטורניר היו יושב ראש מכבי ראשון לציון- ראול סרוגו, ואנשי האגודה בראשותו של גלעד מאור, המנהל המקצועי. בטורניר ישתתפו בנוסף למכבי ראשון לציון, גם קבוצות הנערות של הפועל ראשון לציון, הפועל אשדוד ומ.כ חולון. הוא צפוי להפוך למסורת ולהתקיים מידי שנה.

מאמן העונה- צילום מכבי ראשל"צ
המצטיין, קאראציץ- צילום מכבי ראשל"צ
פרנקל ונאמן עם הצעירים- צילום מכבי ראשל"צ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2024-03-28 בשעה 17.55.04_2aec4d34

חטיבת התרבות בחברה העירונית בנתינה ומשלוחי מנות

תפריט נגישות