דף הבית / כללי / המזל עדיין בחופש

המזל עדיין בחופש

במחזור האחרון לפני פגרת הנבחרת, הפסידה הפועל ראשון לציון 77:74 לרמת השרון במשחק שהיה צמוד לכל אורכו והוכרע בגלל חוסר מזל בדקות האחרונות.
ביום שני האחרון, חזרו קבוצות ליגת העל לשחק, והבנות האדומות אירחו אליצור חולון. בסיומו של המשחק, שוב הפסד כואב, הפעם 73:72, שמשאיר את חניכותיו של רועי לזר, עם ניצחון בודד בשישה משחקים. סידני קולסון קלעה 22 ונינג'יפה הוסיפה 16 שלא עזרו גם הפעם להשיג ניצחון. במחזור הקרוב הקבוצה תצא למשחק חוץ ברמלה.
בליגת הנערות, התקיים מפגש הפסגה בין מכבי רעננה להפועל ראשון לציון. הנערות, כמו הבוגרות, ספגו הפסד כואב במיוחד 63:62. רעננה פתחה בטירוף וסיימה את עשר הדקות הראשונות ביתרון 25:11. גם הרבע השני לא בישר טובות, למרות יכולת משופרת של סלס וצימרינג. אך הבנות של ראשון לציון לא נשברו והחלו לחזור למשחק בהתמדה.
ברבע השלישי, המשולש סלס-מיכאליץ-צמירינג, הפעיל מבערים וההפרש הלך והצטמק. בסוף הרבע, ההפרש עמד על 10 בלבד לרעננה. הרבע האחרון היה צמוד ומותח, אך כאמור בסופו ניצחון למקומיות מרעננה, על היריבה הגדולה מראשון לציון, לה היה זה ההפסד הראשון העונה. קלעו: גאיה סלס 15, ניקול מיכאליץ 14, מאיה צימרינג 12, גילי אייזנר 11, דניאל קארש 10

ניצחון בודד בשישה משחקים- צילום מנהלת הליגה
סלס- 15 נקודות שלא עזרו- צילום הפועל ראשל"צ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

צילום ארכיון: דובר צה"ל

חזרת פתאום – כל מה שחשוב לדעת כשהחיילות והחיילים חוזרים הביתה – המדריך המלא

תפריט נגישות