דף הבית / כללי / הלך הגביע

הלך הגביע

האדומים היו שותפים לאחד המשחקים הגדולים בהיסטוריה של הכדוריד הישראלי, אך לצערם סיימו בצד המפסיד, הודחו מהמשך משחקי הגביע ואיבדו את אחד משני התארים בהם החזיקו. אשדוד, השלימה ניצחון כפול על ראשון לציון בתוך שבוע, והפעם עשתה זאת רק לאחר 80 דקות ושתי הארכות.

כעת יצאה ראשון לציון לפגרה, במהלכה היא תערוך משחק אימון ביתי ביום שישי 11/1 מול עירוני רחובות בשעה 16:00. משחקי אימון נוספים שיערכו בפגרה יפגישו את נס ציונה – קרית אונו (11/1, בשעה 15:00), רמת השרון – חולון (11/1, בשעה 16:00) ומכבי ראשון לציון – הפועל רמת גן (10/1 בשעה 19:00).

אשדוד פתחה טוב ואחרי התחלה צמודה ברחה ל- 5:2 שבעקבותיו הזעיק עידן מימון פסק זמן. ראשון לציון התאפסה, הצליחה לאזן את התוצאה והמשחק נשאר צמוד עד לסיום המחצית שהסתיימה בתוצאה 15:15. ראשון לציון עלתה ליתרון ראשון עם פתיחת המחצית השנייה עם שני שערים של שון סלס. הפעם היה זה תורה של אשדוד לגלות נחישות ולאזן את התוצאה. שקלים וגררה הקפיצו שוב את ההפרש לשתיים לטובת האדומים, אבל אשדוד שוב הצליחה לאזן. דווקא אחרי פסק זמן נוסף של מימון, אשדוד הצליחה לעלות ליתרון של שני שערים אבל הפעם היה זה עוז חממי שעם שניים משלו, איזן שוב. אשדוד ברחה ל- 27:25, יובל גררה ענה עם שער משלו ובוסקוביץ עם שער מ-9 מטרים, איזן את התוצאה בדרך להארכה הראשונה.

שון סלס החזיר את היתרון לראשון לציון וכבש שער נוסף שהעלה את האדומים ליתרון של שני שערים. נראה היה שהניצחון הולך להישאר בנחלת יהודה, אבל אשדוד עם שני שערים משלה ועצירה נהדרת של השוער האורח, כפתה הארכה שנייה. אשדוד עלתה ליתרון של שער, גררה וחממי הפכו את התוצאה. אשדוד איזנה, שער רדף שער ובסופו של דבר עומרי קושמרו האורח, היה זה שכבש את שער הניצחון של אשדוד- 35:34 בסיומו של משחק מדהים. כבשו: גררה 11, חממי 7, סלס 6, גיא כהן ושקלים 3, בוסקוביץ 2 מאסטר וצרפתי 1 כל אחד.

מאמן הקבוצה עידן מימון, אמר בסיום: "אם יש אכזרי בספורט, זה מה שקרה לנו היום. כמו שהשווינו בשנייה האחרונה, ספגנו בשנייה האחרונה. היה מותחן גדול למי שראה את המשחק, ולא מי שהיה חלק ממנו. אין לי מילה לומר על השחקנים שלי, שנתנו הכל. מגיע לאשדוד כל הכבוד, ואני מאחל להם הצלחה. היה פה פייט גדול. אנחנו היום אנחנו בצד המפסיד, אבל אנחנו לא מורידים את הראש ויש לנו עוד תואר אחד להיאבק ונעשה את המקסימום. אנחנו נחזור מהפגרה יותר טובים".

בניגוד לגברים שייראו את חצי הגמר מהצד, קבוצת הנשים תהיה חלק מחצי הגמר אחרי שהביסה את מ.כ חולון בתוצאה 36:18. הפועל הייתה טובה יותר מהדקה הראשונה וביססה את היתרון כבר במחצית הראשונה. דניאלה דרגוביץ הצטיינה עם 12 שערים. עוד כבשו: עדן שמאי 10, אלנה אומנץ 8, רון שלסקי ואושר כהן 2 כל אחת, אולגה ניקולינקו ושרון לוינסון 1 כל אחת. המאמן דביר גולדשטיין אמר בסיום: "בגביע צריך לנצח, לא משנה מה התוצאה, עשינו מה שהיינו צריכים והעפלנו לחצי הגמר. אנחנו יוצאים לפגרה עם חיוך ובמאזן 8-1 שהוא מבחינתנו מכובד מאד."

הפועל ראשל"צ
עלו לחצי- צילום גבי אלאלוף הפועל ראשל"צ
סלס ושקלים במאמץ הגנתי
סלס ושקלים במאמץ הגנתי- צילום הדר ואן קולא איגוד הכדוריד
גררה
הצטיין עם 11 שלא הספיקו, גררה. צילום הדר ואן קולא איגוד הכדוריד
בוסקוביץ
בוסקוביץ עם השער שהוביל להארכה- צילום הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

צילום ארכיון: דובר צה"ל

חזרת פתאום – כל מה שחשוב לדעת כשהחיילות והחיילים חוזרים הביתה – המדריך המלא

תפריט נגישות