דף הבית / כללי / הליגה יוצאת לדרך

הליגה יוצאת לדרך

מחר (יום שישי), תצא לדרך ליגת העל בכדוריד כששתי נציגות העיר- הפועל ראשון לציון ומחזיקת הגביע- מכבי ראשון לציון, תפתחנה עם משחק ביתי. הפועל מול העולה החדשה מדימונה ומכבי מול השכנה מנס ציונה.

שתי הקבוצות שגם השנה צפויות להתמודד בצמרת, קיוו לפתוח את העונה עם תואר ראשון ביד, אך שתיהן כשלו במשחקי גביע השופטים והשאירו את השלל הראשון של העונה לקבוצת א.ס רמת השרון. אחרי ניצחונות בשלב הבתים, נקבע דרבי ראשון לעונה בשלב חצי גמר גביע השופטים. המשחק נערך בנחלת יהודה והיה אמור לתת יתרון להפועל, אך בפועל מכבי הייתה יותר טובה ועלתה לגמר עם ניצחון 29:24. היוקרה שנמצאת בכל דרבי, לא בדיוק הייתה במשחק הזה. שתי הקבוצות הופיעו בהרכבים חסרים עקב פציעות והעובדה שלא מייחסים למפעל הזה חשיבות רבה, נתנה את אותותיה. מכבי הייתה טובה יותר מהתחלה, שמרה על פער שנע בין 2-3 שערים והמחצית נחתמה בתוצאה 14:12. הפועל לא הצליחה לחזור למשחק, מכבי פתחה פער של חמישה שערים ושמרה עליו עד לסיום כשהמצטיין היה לא אחר מאשר השוער ניב פישלוביץ לשעבר בהפועל והיום בין קורות מכבי שעצר 11 כדורים. בהתקפה הצטיין עמית סטלמן שכבש 8. עוד כבשו למכבי: איבן קראצ'יץ 6, ולדי קופמן 4. כבשו להפועל: דושקו צ׳ליצה וסער שחק 4 כל אחד, עוז חממי, שי נתן ועידו פלח 3 כל אחד, יוסיץ ליובמיר ואיתי סורקיס 2 כל אחד ועומר אליאס, שון סלס ואופק שטיינר 1 כל אחד.

בתחילת השבוע פגשה מכבי ראשון לציון את מחזיקת גביע השופטים לשנת 2018, קבוצת א.ס רמת השרון, בתקווה לנצח ולהעביר אליה את התואר. כבר מהפתיחה רמת השרון פתחה פער של שלושה שערים והוליכה 7:4 ששלח את ג'ו  מתתיה להזעיק פסק זמן ראשון. דווקא רמת השרון חזרה מההפסקה הקצרה כמו מלוע של תותח ועם ריצת 5:0, עלתה לפער של שמונה שערים בשלב מוקדם של המשחק. ראשון לציון ניסתה לחזור למשחק, אבל רמת השרון הייתה נחושה ושמרה על פער השערים הגבוה עד להפסקה שהסתיימה בתוצאה 20:12. בתחילת המחצית השנייה עוד ניסתה ראשון לציון לעשות משהו וצמצמה להפרש של שבעה שערים, אבל רמת השרון שוב העבירה הילוך וכבר הגיעה ליתרון שיא של 30:20. המשחק היה גמור, שני המאמנים העלו את אחרוני שחקני הספסל ועד לסיום הצליחה ראשון לציון רק למזער נזקים. תוצאת הסיום: 34:28. רמת השרון זכתה בתואר הראשון של העונה בצדק אחרי שניצחה בחצי הגמר את האלופה מאשדוד ובגמר את מחזיקת גביע המדינה. כבשו לראשון לציון: קראצ'יץ' 7, עמית סטלמן 4, שניר נציה, דור קלדרון, יואב נאמן 3 כל אחד, ולדי קופמן, צח מלול וקסם עמיאל 2 כל אחד, תומר בונדהיימר ודניאל פרידמן 1 כל אחד.

מאמן מכבי ראשל"צ, ג'ו מתתיה, אמר בסיום: "הפסד מאוד מאוכזב, אבל ברכות לרמת השרון – הם היו יותר טובים ונתנו פה הצגה. זה נותן לנו חומר למחשבה. שמח שזה קרה לנו עכשיו, ולא מול נס ציונה. יש לי קבוצה טובה, נהדרת, היינו פחות טובים, וזה כולל אותי. רמה"ש היו יותר טובים, ואני עדיין גאה בשחקנים שלי".

בהפועל, ייאלצו להסתדר לפחות בתקופה הקרובה- ללא המקשר הבכיר שלה הנמנה גם עם סגל נבחרת ישראל- יובל גררה. לשחקן אובחן קרע בכתף ועדיין לא ברור אם יזדקק לניתוח או יסתפק בטיפול פיזיותרפי. במידה וייאלץ בסופו של דבר לעבור את הניתוח, הוא לא יוכל לחזור ולשחק העונה.

הדרבי הראשון של העונה- צילום גבי אלאלוף הפועל ראשל"צ
הדרבי הראשון של העונה- צילום גבי אלאלוף הפועל ראשל"צ
הפסד בגמר- צילום הדר ואן קולא איגוד הכדוריד
הפסד בגמר- צילום הדר ואן קולא איגוד הכדוריד
לא יפתח את העונה- גררה. צילום גבי אלאלוף הפועל ראשל"צ
לא יפתח את העונה- גררה. צילום גבי אלאלוף הפועל ראשל"צ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

רז קינסטליך

יום הולדת לראש העיר רז קינסטליך

תפריט נגישות