דף הבית / כללי / הכל מוכן לקרב המוליכות

הכל מוכן לקרב המוליכות

סגנית האלופה, תארח בתיכונט את המעוטרת ביותר בישראל- הפועל ראשון לציון, למפגש במסגרת המחזור התשיעי של ליגת העל, בין שתי מוליכות הטבלה, מכבי הראשונה והפועל השנייה. קבוצתו של עידן מימון, נמצאת במומנטום מצוין וסופרת כבר שישה ניצחונות ברציפות. מולה, מכבי תל אביב שגם היא עם רצף מצוין משלה, ולא בכדי היא מוליכת הטבלה נכון לרגע זה.
מכבי תפגוש מולה, חבר ותיק שהיה לו חלק גדול בהישגיה בעונות האחרונות- המקשר הסרבי נובאק בוסקוביץ. השחקן שחתם לא מזמן בשורות ראשון לציון, ערך את הופעת הבכורה שלו בשבוע שעבר מול רחובות ותרם חמישה שערים. מי שכנראה ייעדר מהסגל האדום, הוא הקפטן הפצוע- אבישי סמולר.
להפועל, לא הולך בשנים האחרונות במפגשים מול מכבי תל אביב. בעונה שעברה היא הפסידה לה ארבע פעמים, כולל בחצי גמר הפלייאוף ובגמר גביע המדינה. בוסקוביץ אגב, היה אחד המצטיינים והגורמים המרכזיים בכל הפסד אדום בעונה שעברה.
כאמור, האדומים מגיעים למשחק במומנטום מצוין ואחרי שישה ניצחונות רצופים, האחרון שבהם בבית על מכבי רחובות 29:21. הניצחון הושג למרות שמהסגל של מימון נעדרו שחקני המפתח: עוז חממי, רותם בר, דניאל שקלים, יובל גררה והקפטן אבישי סמולר. ולמרות זאת, פתחו האדומים בסערה עם 8:4, ואחרי עשרים דקות 12:6. הפרש ששת השערים נשמר עד למחצית אליה ירדו האדומים כשהם מוליכים 16:10.
ראשון לציון לא הרפתה גם עם פתיחת המחצית השנייה, והגדילה את ההפרש בהתמדה. מי שבהחלט עזרו למאמצי ההגנה, היו שני השוערים- דייאנוביץ ואלימלך. שלוש עצירות רצופות של האחרון, עזרו להתקפה להגדיל עד 11 הפרש. בסיום, הפועל הורידה הילוך ורחובות ניצלה בשביל לצמצם מעט נזקים. כבשו: יוסיפ שאנדרק, גיא כהן ונובאק בושקוביץ' 5 כל אחד, שי נתן ושון סלס 4 כל אחד, יותם טל 3, איליה מוסיינקו 2, ערן צרפתי 1. פדז'ה דייאנוביץ' עצר 9 כדורים, אלימלך 8.
במחלקת הנוער, מוליכת ליגת נערים י', תחת שרביטו של וובה זייקמן, ניצחה בחוץ את הפועל אשדוד 37:21, ושמרה על מאזן מושלם. ילדים ז' של רועי פלח, ניצחה בדרבי את מכבי 29:9. נערים ט', של שיקו חן, ספגו הפסד בכורה 31:29 לצעירי חולון, ילדים ז' של יבגני אולייניק, הפסידו בדרבי 23:14, ואלופת המדינה לנוער- קבוצתו של דני ליבגוט, הפסידה לראשונה העונה דווקא בדרבי למכבי- 31:30. ילדים ח', של רן אפרון, הפסידה 32:28 לנס ציונה.

בושקוביץ יפגוש את האקסית הצהובה- צילום גבי אלאלוף הפועל ראשל"צ
הפועל ומכבי במפגש בעונה שעברה- צילום גבי אלאלוף הפועל ראשל"צ
מחלקת הנוער בפעולה- צילום הפועל ראשל"צ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

צילום ארכיון: דובר צה"ל

חזרת פתאום – כל מה שחשוב לדעת כשהחיילות והחיילים חוזרים הביתה – המדריך המלא

תפריט נגישות