דף הבית / כללי / "החלטה לא קלה"

"החלטה לא קלה"

שתי חברות המועצה ברשימתו של ראש העיר דב צור "רק ראשון", לא תמשכנה לכהן כחברות מועצה מטעם סיעתו: פרופסור תמי רונן שהוצבה בבחירות 2013 במקום החמישי ולימור גור שהוצבה במקום השישי, בוחנות את המשך דרכן

רונן דמארי

 

השבוע פורסם כי את המקום החמישי ברשימה של דב צור בבחירות הקרובות, תאייש מירב שמואל דולב, רואת חשבון במקצועה ומשמשת כחשבונאית ראשית וכסמנכ״לית בחברת הביטוח מגדל. עוד פורסם כי במקום השביעי ברשימה תוצב ליאת דוד, יו"ר הנהגת ההורים במקיף ו', חטיבת הביניים טביב ובית הספר "רמז". המקום השישי ברשימתו של צור יוענק ככל הנראה לחבר המועצה משה לב הר.
גורמים פוליטיים ידעו לספר כי גור ורונן זעמו על ההחלטה להדירן מהרשימה, רק בשל רצונו של צור "להצעיר" את הרשימה וזאת למרות תרומתן הרבה במהלך הקדנציה החולפת. בישיבת ההזדהות האחרונה לא הזדהו השתיים עם רשימתו של צור: "הן קיבלו את ההודעה ממש לאחרונה, אין ספק שהן תרמו רבות מזמנן ויכולותיהן לטובת הציבור ונראה שהן משלמות מחיר כי דב הבין שהרשימה שלו מבוגרת מדי". נמסר.
גור אמרה: "כחברת מועצה פעלתי בתחום השירות לתושבים וקידום מעמד הנשים באופן ערכי, מתוך מחוייבות לתושבים וביושרה. לאור שיבוצי במקום לא ריאלי ברשימת "רק ראשון", בחרתי שלא להזדהות עם הסיעה בהצבעה זו. אני בטוחה בדרכי ומעשיי ואוכל למצוא דרך להמשיך את העשייה הציבורית".
רונן מסרה: "מאחר ודב לא שיבץ אותי בסיעת "רק ראשון" איני רואה עצמי קשורה יותר לסיעה, אני בודקת בית אחר. העיר חשובה לי ואמשיך לתרום ולעשות כמיטב יכולתי".
גורם פוליטי ידע לספר השבוע כי קיימת סבירות גבוהה שרונן תודיע בקרוב על תמיכה באחד מיריביו הפוליטיים של צור. על כך אמרה רונן: "כשיהיה לי מה לעדכן אעדכן. אני עוד לא הצהרתי כלום".

מסיעת "רק ראשון" נמסר בתגובה: "תמי ולימור היו חברות מועצה טובות ונהגו בקולגיאליות לאורך כל הדרך. ההחלטה להכניס שתי מועמדות חדשות קשורה ברצון לשקף ציבורית נשים בעלות פעילות קהילתית עמוקה בשכונותיהן. ההחלטה שלא להמשיך עם לימור ותמי לא הייתה החלטה קלה".

צור עצמו מסר: "אני מודה לתמי וללימור על השותפות".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות