דף הבית / כללי / הגביע הוא שלהן!

הגביע הוא שלהן!

אחרי שהפסידו בבית במשחק הראשון 63:62, הגיעו השחקניות הצעירות של הפועל ראשון לציון, למשחק הגומלין במעגן מיכאל עם הגב לקיר, אך ידעו שאם יחליטו, התואר יהיה שלהן.

400 אוהדים, רובם של הקבוצה המקומית, סיפקו אווירת גמר מושלמת. הפתיחה הייתה שקולה כשאף קבוצה לא מצליחה לפתוח פער משמעותי. אחרי יתרון 7:4 של ראשון לציון, הפכה מעגן מיכאל את התוצאה עם ריצת 6:0. בסופו של רבע, ראשון לציון עוברת עשר דקות כשהיא ביתרון 16:12.

ראשון לציון המשיכה לשלוט במשחק והעבירה הילוך עם פתיחת הרבע השני, בדרך להפרש דו ספרתי 25:14. אך בנות מעגן מיכאל, לא חשבו לוותר, בטח לא במגרש הביתי שלהן, ועד למחצית התוצאה צומצמה מעט ונעצרה על 31:25 לזכות ראשון לציון.

סלס פתחה את המחצית השנייה עם הסל הראשון, אך אז קפאו האדומות ואיפשרו למעגן מיכאל לבצע ריצה משלהן של תשע נקודות ללא מענה, וחמש דקות בתוך הרבע הייתה התוצאה שוויון 36. דקות מצוינות של גילי אייזנר, הטובה על המגרש, החזירו את היתרון לראשון לציון ואחרי 30 דקות של משחק, לוח התוצאות הראה 43:39 לאורחות.

ברבע האחרון "התפוצצו" בנות הפועל ראשון לציון על המגרש, וברחו שוב להפרש דו ספרתי. ריצת 12:2 בראשות דניאל קארש וגאיה סלס, קבעה 55:41, מעגן מיכאל הורידה שוב עד לעשר נקודות, אך אייזנר עם סל נוסף, לא נתנה למקומיות את הסיכוי לחזור למשחק.

בדקות האחרונות של המשחק, איבדו השופטים שליטה על המשחק, הרחיקו את הקפטנית גאיה סלס, ואף החליטו שלא לתת לה להניף את הגביע בסיום. ההחלטה התמוהה, לא פגעה במשחק על הפרקט, ראשון לציון שמרה על ההפרש הדו ספרתי ובסופו של משחק ניצחה 63:51, והניפה את הגביע.

קלעו: דניאל קארש 14, גילי אייזנר 13, גאיה סלס 12, אנה שפובלוב 8 , ניקול מיכאליץ ושחר ברנר 7 כל אחת , עמית בן אליעזר 2  נקודות.

את הגביע שהגיש למנצחות יושב ראש איגוד הכדורסל- עמירם הלוי, הניפו מיכאליץ וקארש, וכמובן שצירפו גם את סלס שהורחקה, לחגיגה הגדולה.

בנות ראשון לציון והגביע- צילום איגוד הכדורסל
המצטיינת והקפטנית עם הגביע היקר- צילום איגוד הכדורסל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2024-03-28 בשעה 17.55.04_2aec4d34

חטיבת התרבות בחברה העירונית בנתינה ומשלוחי מנות

תפריט נגישות