דף הבית / כללי / הגביעים הם שלנו!

הגביעים הם שלנו!

קבוצת נערים א', מכבי "יאיר" ראשון לציון, הביסה בגמר 86:66 את מכבי רעננה, והניפה את הגביע על שם יורם קאופמן ז"ל. הקבוצה הייתה טובה יותר מהרגע הראשון, וכבר בדקות הראשונות של המשחק, עלתה ליתרון 16:7. רעננה התעוררה וצמצמה עד 19:15 בסיום הרבע. הנערים של עדיאל אלבז ועומר נורמן, פתחו שוב פער של 9 נקודות במהלך הרבע השני, אך רעננה התעקשה להישאר במשחק ולמחצית ירדה ראשון לציון ביתרון 43:36.
ברבע השלישי העבירו הכתומים הילוך, וברחו ליתרון דו ספרתי ממנו רעננה כבר לא הצליחה לחזור. קליעות מדויקות מחוץ לקשת, הגנה אגרסיבית ומתפרצות שהסתיימו בנקודות קלות, הקפיצו את היתרון הראשלצ"י שנעצר בסיום הרבע על 21 נקודות- 68:47. הרבע האחרון היה לפרוטוקול בלבד, שחקני ראשון לציון למעשה החלו את חגיגות הזכייה תוך כדי משחק, כשהפער בשיאו כבר עמד על 27 נקודות, לפני שרעננה צמצמה מעט. בסיום- גביע לנערים המאושרים. קלעו: נועם דברת 21 (16 ריבאונדים), עידו רוימי 18 (10 ריבאונדים, 6 אסיסטים, 6 חטיפות), טל פל 14 (8 ריבאונדים), רועי ויגודמן 10, ליאור ברקוביץ 9 (9 ריבאונדים), עומר פסטרנק 5, איתן בורג בטלר 3, אור סומוביץ, ליאם רוזיליו ואמרי לוי 2 כל אחד. כן שיחקו: דניאל ארטיונוב, גיל עד לוי, גיא בכר.
עוד לפני הגביע שהונף על ידי הנערים, חגגה גם קבוצת הילדים מכבי "אלון" ראשון לציון. הקבוצה של המאמן רועי קארש ועוזרו יובל טל, פגשה בגמר את אליצור יבנה, וכמו הנערים, גם כן עשתה זאת בקלות יתרה. יבנה עוד הספיקה להוליך בדקות הראשונות של המשחק, אך לאחר פסק זמן של קארש, העניינים התהפכו. ריצת 6:0 של ראשון לציון, העבירה את היתרון אליהם, בדרך אל 22:14 בסיום הרבע הראשון. עם פתיחת הרבע השני, ההפרש כבר קפץ לדו ספרתי וליבנה רק נשאר לנסות ולרדוף ללא הצלחה, אחרי שחקני ראשון לציון שלא הרפו לרגע, בדרך ל- 48:31 במחצית.
ההפרש המשיך לעלות עם פתיחת המחצית השנייה שהפכה ל"גארבג' טיים" אחד ארוך. יבנה כבר השלימה עם ההפסד, ובראשון לציון המשיכו ללחוץ ולהגדיל את ההפרש שעמד על 21 נקודות בסיום הרבע השלישי. עד לסיום ההפרש עלה ל 27 נקודות וניצחון ענק 84:57, ששלח את הילדים המאושרים להניף גביע, שנה שנייה ברציפות.
קלעו: עידו ירקון 19 (6 ריבאונדים, 6 חטיפות), יואב בוצר 16, מתן סלטו 12 (8 ריבאונדים), איתי דניאלי 10 (16 ריבאונדים), תבור אליה 9, שלו זגיי 7, טל ששון 4, אמיר שמש 3, דולב בראנץ ואמיתי חממי 2. כן שיחקו: יובל עייש, צור נתנאל.

הנערים עם הגביע- צילום איגוד הכדורסל

 

גביע שני ברציפות לילדים- צילום איגוד הכדורסל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2024-03-28 בשעה 17.55.04_2aec4d34

חטיבת התרבות בחברה העירונית בנתינה ומשלוחי מנות

תפריט נגישות