דף הבית / כללי / האלופה הרשימה בטורניר הבדמינטון

האלופה הרשימה בטורניר הבדמינטון

טורניר הסבב העולמי לבדמינטון לצעירים ה-9 של ראשון לציון היה הגדול אי פעם, ושם גם עשו כמה מהצעירים של אלופת המדינה, מכבי ראשון לציון, את צעדיהם הראשונים בזירה הבינלאומית. מעל 200 חובטים וחובטות מ-30 מדינות גדשו את ההיכל העירוני שבגן נחום במשך שלושה ימים והתחרו בכל חמשת הקטגוריות האולימפיות של משחק הכדור המהיר בעולם.
אמיר שפירא, ממכבי ראשון לציון עלה פעמיים אל הפודיום כדי לקבל מדליית ארד. פעם אחת בטורניר לבנים עד גיל 15, ופעם שניה בטורניר לזוגות מעורבים באותו גיל יחד עם האנה הייל מדנמרק.
חובטת נוספת מהמועדון, לאנה אבריאנוב, זכתה בארד לזוגות בנות עד 15 יחד עם עלמה סלע מקרית טבעון. התחרות המקנה ניקוד בסבב העולמי והאירופי משכה לכאן את מיטב הנבחרות, בעיקר מאירופה, שנהנו מהשהות והארגון הטוב וכבר הבטיחו להגיע בשנה הבאה אל המהדורה ה-10 של המפעל.
בקטגוריה הבכירה, עד גיל 19, שמרה פורווה בארווה מהודו על התואר מ-2017 בנשים, ובגברים זכה המדורג 5 באירופה, דניס קופן מהולנד.

שפירא בפעולה- צילום אילן יוסים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות