דף הבית / כללי / דרבי טרום עונה

דרבי טרום עונה

כצפוי, הפועל ראשון לציון השלימה את המשימה, ניצחה ברבע הגמר והעפילה מראש הבית ישירות למשחק חצי הגמר מול מחזיקת גביע המדינה- מכבי ראשון לציון. הערב (חמישי), הקבוצות יעלו על הפרקט למשחק הדרבי הראשון של העונה כשהמנצחת תהיה הפייבוריטית לזכות בתואר הראשון שיונף בעונת המשחקים 2019/20. מכבי, הבטיחה את עלייתה כבר בשלב מוקדם כשהשיגה שני ניצחונות על נס ציונה ודימונה. היא חיכתה בסבלנות ליריבתה שנקבעה במשחק בין הפועל ראשון לציון ובני הרצליה.

ביום שישי שעבר עלו ראשון לציון והרצליה על הפרקט בנחלת יהודה למשחק המכריע. ההתחלה הייתה צמודה כששער רודף שער. אך במצב של 8:7, העבירו חניכיו של עידן מימון הילוך, הפער הלך וגדל והמחצית הסתיימה ביתרון 17:11. במחצית השנייה הצליחה הרצליה לצמצם עד להפרש של ארבעה שערים, אך האדומים לבנים שוב הידקו את ההגנה ולהרצליה לא היה שום סיכוי. ההפרש צמח בהתמדה עד לסיום והגיע לדו ספרתי עם ניצחון קליל 35:25 שקבע דרבי בחצי הגמר. הצטיינו במשחק- פדז'ה דיאנוביץ', תום שם טוב ודושקו צ'ליצה. נציגה מראשון לציון תהיה בוודאות בגמר המפעל שיתקיים ביום ראשון, והיא תתמודד מול המנצחת במשחק חצי הגמר השני בו תתמודדנה אלופת המדינה מאשדוד וקבוצת רמת השרון.

ניצחון מול הרצליה- צילום גבי אלאלוף הפועל ראשל"צ
ניצחון מול הרצליה- צילום גבי אלאלוף הפועל ראשל"צ
מימון עם חניכיו, הערב מול מכבי- צילום גבי אלאלוף הפועל ראשל"צ
מימון עם חניכיו, הערב מול מכבי- צילום גבי אלאלוף הפועל ראשל"צ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2024-03-28 בשעה 17.55.04_2aec4d34

חטיבת התרבות בחברה העירונית בנתינה ומשלוחי מנות

תפריט נגישות