דף הבית / כללי / דלית שילון – יועצת זוגית ומאמנת אישית

דלית שילון – יועצת זוגית ומאמנת אישית

דלית שילון – יועצת זוגית ומאמנת אישית

משפחות רבות בישראל עברו בחודשיים האחרונים תקופה מאתגרת מאד. המצב הכללי אשר שרר במשק, במשבר הקורונה, סגר משפחות יחד בבית. השינוי הזה, בשגרה הקשה, השפיע גם על הזוגיות אצל משפחות רבות וכעת, אצל זוגות רבים עולה השאלה: איך נוכל להמשיך לחיות יחד בשלום? התשובה לכך נמצאת אצל דלית שילון, יועצת זוגית ומאמנת אישית, אשר מלווה זוגות לצורך יצירת שינוי בזוגיות, חיזוק, ניהול קונפליקטים, יציאה מבדידות וצמיחה ממשבר, ובנוסף, היא מומחית בניהול משברים ואימון אישי.

דלית שילון היא יועצת זוגית ומאמנת אישית עם ניסיון רב, המלווה זוגות במשבר זוגי להתרחק ממדרגות הרבנות. "הרבה מאד זוגות צעירים מגיעים אלי בעקבות סכסוך, תקשורת לא נכונה, בגידה או מיניות שלא קיימת" סיפרה לנו שילון והוסיפה: "זוגות צעירים מגיעים לטיפול מיד לאחר החתונה, הם ממהרים להתחתן ואז מגלים שהקסם פג מבלי ששמו לב, וזה מוביל לפירוק הזוגיות".

הטיפול אצל דלית שילון מאופיין בהמון אמפתיה, הקשבה וחוסר ביקורתיות או שיפוטיות בדיסקרטיות מוחלטת: "במפגשים אני מאפשרת לזוג להטמיע את הכלים ולא רק לדבר על בעיות. כבר מהמפגש הראשון תחזרו הביתה עם תחושות וכלים לשינוי מיידי. במפגש אצלי לומדים הזוגות לדעת לריב ולא להסכים – בצורה של להקשיב באמת לבן הזוג ולא לבטל אותו, גם כשלא מסכימים. אל תוותרו, גם כשהכל נראה אבוד, אפשר לשפר את הזוגיות, יש לי את היכולת לעזור לכם" מצהירה דלית שילון.

התקשרו עוד היום לשיחת ייעוץ ותמיכה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

בית חולים ספרא תל השומר צילום: יחסי ציבור

בשעה טובה: בי"ח תל השומר יפצה צעיר ב-1.28 מיליון שקלים

תפריט נגישות