דף הבית / כללי / גם האלוף לא עזר

גם האלוף לא עזר

יצחק פרי, עשה זאת שוב. בשבוע שעבר הוא הדהים את כולם כשהצליח להחזיר לשורות מכבי ראשון לציון את השחקן הטוב ביותר שלה מעונת האליפות ההיסטורית- הסנטר דריל מונרו. לצערם של האוהדים הכתומים, גם הוא לא הושיע במשחק החוץ בהרצליה שהסתיים בהפסד 74:66. עוד לפני השריקה למשחק, הוא שמח לפגוש את מי שאימן אותו בעונת האליפות- אריק שיבק, שהיום נמצא על הקווים של הרצליה עם מטרות אחרות לגמרי.

מונרו, היה חלק מקבוצת החלומות של עונת 2015/16 שסיימה אותה עם צלחת אליפות ראשונה למועדון הכתום. הוא הגיע לקבוצה אחרי ששיחק בזמנו בליגה השנייה באיטליה והוביל את הקבוצה אל התואר עם ממוצעים של 17 נקודות, 9 ריבאונדים ומדד ממוצע של 24 נקודות. בפלייאוף שיפר את הממוצעים ל-19 נקודות ו-25.6 נקודות מדד בממוצע. במשחק הגמר מול הפועל ירושלים קלע 29 נקודות וסיים כשחקן המצטיין. עכשיו הוא חוזר לקבוצה שנמצאת במצב שונה לגמרי מהקבוצה של שנת 2015 והמטרה הראשונה של הקבוצה יחד עם האלוף ששב למדים הכתומים, היא להצליח לסיים את העונה הסדירה בין שמונה הקבוצות הראשונות.

בהרצליה, ראשון לציון פתחה בצורה טובה את המשחק כשסימפסון קולע את חמשת הנקודות הראשונות לזכותה. מונרו נכנס למגרש והצטרף לחגיגה עם שתי נקודות ראשונות שלו שהקפיצו את היתרון ל-14:8. אחרי פסק זמן של הרצליה, היא התחילה בריצה שהביאה את המשחק לאיזון, אך מונרו דאג שבסוף הרבע תרד ראשון לציון כשהיא מוליכה 18:17. הרבע השני נפתח כששתי הקבוצות לא מוצאות את הטבעת, אך הרצליה התעשתה ועלתה ליתרון ראשון. תוך זמן קצר היתרון המקומי תפח והגיע לשש נקודות אבל סימפסון והמילטון דאגו להחזיר את הכתומים צמוד להרצליה. הרצליה הצליחה לברוח מעט לקראת סיום המחצית והיא הסתיימה בתוצאה 36:30 למארחים.

הרצליה ברחה עם פתיחת הרבע השלישי לעשר נקודות הפרש, מונרו הגיב עם חמש משלו אבל הרצליה עם ריצת 10:0 שוב ברחה לדו ספרתי. המקומיים היו במומנטום מצוין אבל קולשוב ואריאל עם שתי שלשות, דאגו שהמשחק לא יברח יותר מידי והרבע השלישי הסתיים בתוצאה 54:48. ראשון לציון המשיכה להילחם ולצמצם את הפער עם פתיחת הרבע האחרון והצליחה להוריד את התוצאה ל- 61:58. הרצליה רצתה להבטיח ניצחון ודייסון המקומי לקח את המשחק על הכתפיים שלו וזה עבד. ההפרש שוב תפח לדו ספרתי והפעם כבר לא היה מספיק זמן על השעון בשביל לנסות ולחזור. קלעו: המילטון 15, קולשוב 12, סימפסון 11, מונרו 10, לונג ושגב 6 כל אחד, אריאל ובלייזר 3 כל אחד.

בעקבות הצטרפותו של מונרו, שוחרר מהקבוצה הסנטר דשון סטיבנס, שמיד מצא בית חדש וחתם בהפועל תל אביב. בצירוף מקרים משעשע, את הבכורה שלו במדים האדומים יעשה סטיבנס דווקא באולם בראשון לציון כשיגיע עם קבוצתו החדשה להתארח ביום ראשון הקרוב למשחק קריטי על המקום בפלייאוף. סטיבנס תרם ב-24 משחקים ממוצעים של 11 נקודות ו-5 ריבאונדים למשחק והיה כמובן שותף לזכייה בגביע ווינר ולהעפלה לגמר גביע המדינה.

מונרו ושיבק מעלים זכרונות- צילום אלן שיבר מנהלת הליגה
מונרו ושיבק מעלים זכרונות- צילום אלן שיבר מנהלת הליגה
סימפסון מול הרצליה- צילום אלן שיבר מנהלת הליגה
סימפסון מול הרצליה- צילום אלן שיבר מנהלת הליגה
יחזור לבית מכבי לבוש באדום, סטיבנס- צילום מנהלת הליגה
יחזור לבית מכבי לבוש באדום, סטיבנס- צילום מנהלת הליגה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2024-03-28 בשעה 17.55.04_2aec4d34

חטיבת התרבות בחברה העירונית בנתינה ומשלוחי מנות

תפריט נגישות