דף הבית / כללי / ברוך שובך דריל

ברוך שובך דריל

מונרו הישן והטוב- צילום עודד קרני מנהלת הליגה
מונרו הישן והטוב- צילום עודד קרני מנהלת הליגה

אחרי שבועות ארוכים של היעדרות עקב פציעה טורדנית, דריל מונרו חזר להיות בעל הבית בבית מכבי ועם דאבל דאבל מרשים, הוביל את מכבי ראשון לציון לניצחון שני העונה על הפועל תל אביב- 94:85, ניצחון ראשון כשהיא ללא הזר שעזב- ג'ונתן ויליאמס. מונרו אומנם חזר רשמית במשחק ההפסד הביתי להפועל ירושלים, אך גיא גודס העדיף לתת לו את הזמן ולא הרבה לשתף אותו. מול הפועל תל אביב הוא כבר פתח איתו בחמישייה וקיבל בחזרה את מונרו הישן והטוב. המשחק היה מצוין וצמוד כמעט לכל אורכו. ברבע הראשון היתרון עבר מספר פעמים מצד לצד, הפועל הצליחה להוליך ביתרון של שלוש נקודות ותומר גינת האורח קבע את תוצאת הרבע- 22:21 עם סל אחרון. המשחק הצמוד נמשך גם ברבע השני כשאדם אריאל מזכיר להפועל תל אביב את מה שהוא עולל לה בסיבוב הקודם עם קליעות מדויקות מחוץ לקשת. היתרון המשיך לעבור מצד לצד כשראשון לציון רודפת והפועל מצליחה להגיע ליתרון שיא של שש נקודות, לפני שאדם אריאל עם שלשה נוספת- קבע את תוצאת המחצית 52:49 לאורחים.

עם פתיחת המחצית השנייה מכבי ראשון לציון שוב נטלה את ההובלה עם סלים של בלייזר, מונרו והמילטון. הפעם הייתה זו הפועל שרדפה אחרי הכתומים כשמונרו ממשיך בהצגה האישית וקובע יתרון של ארבע נקודות. הפועל הצליחה לאזן, אבל עד לסוף הרבע דריל מונרו הספיק לקבוע יתרון שיא עם 69:63. גם ברבע האחרון מונרו נשאר בלתי ניתן לעצירה ובמו ידיו שמר על היתרון של מכבי ראשון לציון. הפועל קפאה והיתרון של מכבי הגיע ל-11 נקודות עם דאנק אדיר של המילטון, על המילטון התל אביבי שנשאר המום. הפועל עוד ניסתה לחזור והצליחה להוריד לשבע נקודות, אבל בורדיון עם שלשה ענקית ועבירה טכנית שנייה שכללה הרחקה של מארק ליונס האורח, סתמה את הגולל על המשחק ומכבי ראשון לציון סיימה את חג החנוכה וגם את שנת 2019, עם ניצחון מספר שמונה שמבסס אותה במקום השלישי בטבלה. קלעו: המילטון 24, מונרו 20 (ועוד 14 ריבאונדים), בורדיון 13, אריאל 12, בלייזר וקלי 10 כל אחד, סווינג 5. את העשור החדש תפתח מכבי ראשון לציון עם משחק חוץ באשדוד שיתקיים ממש הערב. בסיבוב הראשון ניצחה ראשון לציון בבית מכבי- 67:66.

חגיגות כתומות בבית מכבי- צילום עודד קרני מנהלת הליגה

כצפוי, בעקבות עזיבתו של ג'ונתן ויליאמס שהצטרף לקבוצת וושינגטון מה-N.B.A, הוערך עד לסוף העונה חוזהו של הסנטר ג'יימס קלי, שהגיע כמחליף זמני לדריל מונרו והציג יכולת גבוהה בכל משחקיו. קלי אמר לאחר הארכת החוזה: ״אני מעריך ומודה על ההזדמנות להמשיך לשחק במדים הכתומים עד סוף העונה לצד קבוצת שחקנים וצוות מאמנים שילחמו עד הסוף בכל רגע נתון. אני מבטיח לתת את כל מה שיש בי כדי לשמח את הקהל המדהים שלנו. יאללה ראשון!״

נשאר כתום, קלי- צילום עודד קרני מנהלת הליגה
נשאר כתום, קלי- צילום עודד קרני מנהלת הליגה

מאמן הקבוצה גיא גודס, שבמקביל לעבודתו בראשון לציון היה אמור גם לשמש כעוזרו של עודד קטש בנבחרת ישראל, ביקש להשתחרר מתפקידו עוד בטרם נכנס אליו באופן רשמי ובקשתו התקבלה. גודס, ימשיך למשמש כמאמן נבחרת העתודה של ישראל, שם החליף בתפקידו את מאמן הפועל תל אביב, אריאל בית הלחמי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

צילום ארכיון: דובר צה"ל

חזרת פתאום – כל מה שחשוב לדעת כשהחיילות והחיילים חוזרים הביתה – המדריך המלא

תפריט נגישות