דף הבית / כללי / בלאצ'או צ'או צ'או

בלאצ'או צ'או צ'או

פתיחת עונה חלומית לקבוצת שיכון המזרח במחוז דרום ב'  של ליגה ב'. אחרי הניצחון 3:0 על בית"ר קריית גת במחזור הפתיחה, יצאה הקבוצה למשחק חוץ ראשון לעונה והביסה את מועדון צעירי רהט 5:1. דווקא רהט הייתה זו שכבשה ראשונה בדקה ה-17, אך מאותו הרגע שיכון המזרח העבירה הילוך ושטפה את המגרש. בדקה ה-38 הגיע שער השוויון אותו כבש דסלין בלאצ'או ולמחצית ירדו הקבוצות כשהתוצאה היא 1:1. במחצית השנייה הייתה רק קבוצה אחת על כר הדשא. בלאצ'או כבש את השני שלו ושל השיכון בדקה ה-52 ולחגיגה הצטרף ליאו אמסיס הוותיק שכבש את הראשון שלו והשלישי של שיכון בדקה ה-73. בלאצ'או השלים שלושער שתי דקות מאוחר יותר וחלפו שלוש דקות נוספות בלבד עד שליאו אמסיס השלים צמד אישי ואת החמישייה של השיכון. הניצחון הגדול הצמיד את שיכון המזרח לראש הטבלה עם שש נקודות כמו לדימונה וכסייפה. ביום שישי, תארח הקבוצה את מכבי עירוני נתיבות ותנסה לנקום בה על ההפסד לה, בתחילת השבוע 3:2 במסגרת הגביע.

בסוף השבוע תיפתח גם ליגה ג', עם שתי נציגות לעיר ראשון לציון: היורדת הטרייה- נחלת יהודה, והוותיקה בליגה- מ.ס ראשון לציון. שתיהן תשחקנה במחוז מרכז. נחלת יהודה תפתח את משחקי הליגה עם משחק חוץ מול מבשרת ציון ומ.ס ראשון לציון תצא למשחק חוץ מול בית"ר אשדוד.

בסוף השבוע שעבר פתחו שתי הקבוצות את העונה באופן רשמי עם משחקי הגביע. נחלת יהודה הייתה שותפה למשחק מהיר ומהנה כשאירחה את מ.כ הפועל בני אשדוד ובסיומו הודחה מהמשך המשחקים אחרי הפסד 5:4. ליאור סוויסה כבש את השער הראשון של העונה בדקה השישית והעלה את נחלת יהודה ל- 1:0. אשדוד איזנה בדקה ה-21 וליאור סוויסה עם השער השני בדקה האחרונה של המחצית, החזיר את היתרון לנחלת. אשדוד שוב איזנה שלוש דקות בתוך המחצית השנייה והפכה את התוצאה בדקה ה-51 כשעלתה ליתרון 3:2. בדקה ה-58 הורחק עידו ישראלי בכרטיס אדום ונחלת נשארה בעשרה שחקנים. אשדוד כבשה פנדל ועלתה ליתרון של 4:2. בדקה ה-73 עלתה אשדוד ל- 5:2 וסגרה למעשה את הסיפור אך בעשר הדקות האחרונות הצליחו בוריס ששניה וגיא יפת, לכבוש שני שערים שהשאירו תקווה להארכה אך בסופו של דבר לא עזרו.

לקבוצת מ.ס ראשון לציון זה הלך קשה אבל נגמר מתוק. הקבוצה אירחה את טירת שלום ועלתה ליתרון ראשון עשר דקות בתוך המחצית השנייה מפנדל שכבש אלעד דן. בדקה האחרונה של ההתמודדות הצליחה טירת שלום לכבוש את שער השוויון והמשחק נכנס להארכה. אלעד דן עם השני שלו ושל ראשון לציון העלה את הקבוצה ל- 2:1 בדקה ה-105 והוא השלים שלושער אישי חמש דקות מאוחר יותר. טירת שלום הספיקה לכבוש שער נוסף לקראת סיום אבל מ.ס ראשון לציון עלתה לשלב הבא.

פותחים עונה- צילום מ.ס ראשון לציון
פותחים עונה- צילום מ.ס ראשון לציון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

צילום ארכיון: דובר צה"ל

חזרת פתאום – כל מה שחשוב לדעת כשהחיילות והחיילים חוזרים הביתה – המדריך המלא

תפריט נגישות