דף הבית / כללי / בדרך לחצי הגמר עוברים בהרצליה

בדרך לחצי הגמר עוברים בהרצליה

בלייזר, בורדיון וסווינג- צילום עודד קרני
בלייזר, בורדיון וסווינג- צילום עודד קרני

בניגוד לעונה שעברה שבדרך לגמר פגשה מכבי ראשון לציון את כל הקבוצות הגדולות של ליגת העל, נראה שהשנה המזל בהגרלות, משחק קצת יותר לקבוצה של גיא גודס ואחרי שקיבלה את אליצור יבנה מהליגה הלאומית בשלב שמינית הגמר, הגרילו הכתומים את הקבוצה היחידה מהליגה השנייה שעלתה אל שלב רבע הגמר- היורדת הטרייה קבוצת בני הרצליה. המשחק יתקיים ביום ראשון הקרוב בשעה שמונה וחצי בערב ולמרות שעל הנייר ההגרלה היא קלה יחסית, צריך לזכור שהרצליה בנתה סגל חזק במיוחד במטרה לעלות חזרה לליגת העל כמה שיותר מהר ובין השאר משחקים שם- אקס הקבוצה, ניצן חנוכי, שחקן נבחרת העתודה המצוין- אור לאומי, וגם זרים לא רעים בכלל שלא מתכוונים לעשות חיים קלים לראשון לציון. מה גם, שהמשחק יתקיים באולם היובל בהרצליה, כך שאסור אפילו לשנייה לזלזל ביריבה.

עוד סיבה שעלולה להקשות על גודס ולא רק במשחק בהרצליה, היא העובדה שהזר המצוין של הקבוצה- דריל מונרו, צפוי להיעדר מהמגרשים בשבועות הקרובים עקב  קרע קטן בשריר הירך האחורי. בלעדיו, שחקני הקבוצה יצטרכו לתת מעצמם יותר במשחקים הקרובים בשביל להמשיך בכיוון החיובי בו נמצאת הקבוצה בזירה המקומית.

המילטון מול בולוניה- צילום עודד קרני
המילטון מול בולוניה- צילום עודד קרני

בינתיים באירופה, פספסה הקבוצה הזדמנות ענקית להשיג ניצחון שני במסגרת היורוקאפ, אך בסופו של דבר הפסידה לבולוניה המצוינת 85:79, למרות שכבר הוליכה ביתרון דו ספרתי וזאת כמובן ללא מונרו. ראשון פתחה טוב כשבורדיון פותח את המשחק עם שלשה ועוד עבירה ששלחה אותו להשלים ארבע נקודות במהלך. הוא קלע שלשה נוספת אבל האיטלקים לא נתנו למשחק לברוח לאף מקום ואף הצליחו לקחת את ההובלה בדרך ל- 25:22 בסיום הרבע הראשון. גם ברבע השני נמשכה המגמה, המשחק המשיך להיות צמוד והיתרון עבר מצד לצד כשהמילטון בולט בראשון. בסופו של דבר ירדה הקבוצה להפסקה כשהיא ביתרון שביר 47:45. ריצת 8:0 עם פתיחת המחצית השנייה, הקפיצה את היתרון לזכות ראשון לציון וגם פסק זמן של האיטלקים לא מנע מבורדיון לקלוע שלשה נוספת בדרך ליתרון דו ספרתי. האיטלקים איבדו את הראש, וראשון סגרה ריצה מדהימה של 22:2 בדרך ל-17 נקודות הפרש. תאודוסיץ האדיר הספיק למזער נזקים והרבע השלישי הסתיים בתוצאה 69:60 לראשון לציון.

הכוכב של בולוניה לא עצר גם עם פתיחת הרבע האחרון והמשיך להוביל את קבוצתו חזרה למשחק עם נקודות ואסיסטים לחבריו. תוך זמן קצר ההפרש המפלצתי נעלם כלא היה והמהפך לא איחר לבוא עם סיום ריצת נגד של 24:1 לטובת האיטלקים. המשחק חזר להיות צמוד אך ראשון לציון חזרה להיות זו שרודפת, הפעם ללא הצלחה. קלעו: ויליאמס והמילטון 19 כל אחד, בורדיון 15, סווינג 11, בלייזר 9, אריאל ודוברת 3 כל אחד.

חדשות משמחות הגיעו בשבוע שעבר מכיוונו של מאמן הקבוצה גיא גודס, שקיבל הצעה להיות עוזרו של עודד קטש בנבחרת ישראל ובמקביל לשמש כמאמן אלופת אירופה- נבחרת העתודה. אחרי קבלת ברכת הדרך מיושב ראש הקבוצה יצחק פרי, נסללה דרכו של המאמן המוערך אל שני התפקידים הנחשקים.

 

מאמן נבחרת העתודה הטרי גיא גודס עם מאמן בולוניה ואגדת הכדורסל סשה גורגביץ- צילום עודד קרני
מאמן נבחרת העתודה הטרי גיא גודס עם מאמן בולוניה ואגדת הכדורסל סשה גורגביץ- צילום עודד קרנh

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות