דף הבית / כללי / בדרך להנפה כפולה

בדרך להנפה כפולה

בתחילת השבוע, התקיימו בהדר יוסף, משחקי חצי גמר גביע המדינה לנשים ומכבי ראשון לציון עשתה את העבודה כשניצחה 33:27 את הפועל פתח תקווה, בדרך לגמר הקלאסי מול הדאבליסטית ארזים רמת גן שהדיחה את השכנה- הפועל ראשון לציון. תהיה זאת הפעם הראשונה מאז שנת 1995, שהנשים של המועדון ישתתפו בגמר המכובד, בתקווה גם להניף בסוף הערב את הגביע.

הדקות הראשונות היו צמודות עם יתרון קטן של מכבי. אך באמצע המחצית הראשונה, העבירו הצהובות כחולות הילוך, וברחו ליתרון של ארבעה שערים. שחקניות הפועל פתח תקווה, לא ויתרו כל כך מהר והצליחו לצמצם את התוצאה ובהמשך, אחרי שכבשו שישה שערים לעומת 2 בלבד של מכבי, הצליחו לאזן ל- 12:12. את המחצית חתמה שיר לוי, שהורידה את מכבי להפסקה ביתרון 13:12. פתח תקווה פתחה את המחצית השנייה עם שער שוויון, אך תוך מספר דקות חזר היתרון למכבי שעלתה ל- 16:13. פתח תקווה עוד ניסתה לצמצם שוב, אך שחקניות מכבי, יחד עם השוערת החדשה- תמרה פופוביץ, המשיכו להגדיל את הפער שבשיאו הגיע לתשעה שערים כשנותרו עשר דקות לשחק. עד לסיום, פתח תקווה אומנם צמצמה את התוצאה, אך לא הצליחה לחזור. בנות מכבי ראשון לציון חגגו ניצחון גדול ועלייה מרגשת לגמר גביע המדינה שיתקיים ב- 25 לחודש, כמשחק מקדים לגמר הגברים שגם בו תהיה נציגות למועדון, כשהגברים יפגשו את חולון.

מאמן הקבוצה גלעד מאור, היה נרגש בסיום: "מבחינתי ומבחינת השחקניות זה חלום שהתגשם, מ-1995 לא היינו בגמר גביע המדינה לנשים וזה גמר היסטורי. אני רוצה להחמיא לצוות שלי שעבד ימים כלילות ולבנות הנפלאות שלי, אם אחרי שבוע כואב אנחנו בגמר היסטורי אז אין לנו מה להלין. מחר ננוח ומיום שני נחזור לשחק. כדוריד הנשים הוכיח הערב שהוא ראוי ליותר, היה הרבה קהל וקהל חם, אני גאה להיות חלק מהמעמד הזה. נקווה לטוב מול הדאבליסטית ונמשיך לעבוד."

עוד לפני מפגש הגביע של הגברים מול חולון, נפגשו שתי הקבוצות במסגרת הליגה ומכבי ראשון לציון נשארה מושלמת גם לאחר המשחק הזה, עם ניצחון 30:25. המחצית הראשונה הייתה צמודה והפכפכה. אחרי יתרון של מכבי, הצליחה חולון לחזור למשחק ואף לעלות ליתרון של שני שערים, אך עד להפסקה הצליחה מכבי להחזיר את היתרון וירדה למחצית כשהיא מוליכה 16:14. במחצית השנייה, מכבי הייתה טובה יותר ולא איפשרה לחולון להתקרב יותר מידי. לקראת סיום, הורחק רסטקו סטויקוביץ', כשבמקביל הורחקו לא פחות משלושה שחקני חולון. כבשו: עומר גרא 7, ולדי קופמן 5, יואב נאמן, מרקו מאטיץ וראסטקו סטויקוביץ 4 כל אחד, עמית סטלמן 2, רם טורקניץ, רותם סגל, יוני רוזנטל ושניר נציה 1 כל אחד. ביום שני, תארח הקבוצה את נועלת הטבלה- הפועל קריית אונו.

כדוריד בנות
גמר היסטורי של הבנות- צילום חן קלדרון מכבי ראשל"צ
דואני בדרך לשער- צילום חן קלדרון מכבי ראשל"צ
דואני בדרך לשער- צילום חן קלדרון מכבי ראשל"צ
הקפטן מול חולון- צילום חן קלדרון מכבי ראשל"צ
הקפטן מול חולון- צילום חן קלדרון מכבי ראשל"צ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות