דף הבית / כללי / בדרך לדאבל צריך לעבור את האלופה

בדרך לדאבל צריך לעבור את האלופה

הערב (חמישי) בבית מכבי, תקווה קבוצת הנשים של מכבי ראשון לציון, שחלום הדאבל לא יתנפץ, כשהיא תארח למשחק שלישי ומכריע במסגרת חצי גמר הפלייאוף, את האלופה הנוכחית מכבי ארזים רמת גן, שתשמח לנקום בראשון לציון על אובדן הגביע. במשחק המכריע, ייאלץ מאמן הקבוצה גלעד מאור, להסתדר בלי שתי שחקניות שנפצעו במהלך המשחק השני וכנראה סיימו את העונה: ניצן דונאי ששברה את האף וטלי בראל שנפגעה בראשה וסובלת מזעזוע מוח.

הקבוצות נפגשו פעמיים במהלך השבוע האחרון וכל אחת השיגה ניצחון ביתי שקבע שוויון בסדרה. במשחק הראשון אותו אירחה מחזיקת הגביע הטרייה, היא פתחה מצוין וכבר בדקות הראשונות ברחה ל- 8:3. הרחקות של שחקניות הקבוצה, איפשרו לארזים רמת גן לחזור למשחק בזכות יתרון מספרי על הפרקט, אך למחצית ירדה ראשון לציון ביתרון 16:12. גם במחצית השנייה השליטה של הצהובות נמשכה והפער התייצב על 4-6 שערים, עליו שמרה הקבוצה עד לסיום ולניצחון 31:24 שהעלה אותה ליתרון 1:0 בסדרה. כבשו: גבריאלה פסואה 8, ג'קלין אנסטסיו 7, נלי אמינוב 6, ניצן דונאי 5, קרן טפליצקי וקים לוי 2 כל אחת ושיר גבזה 1.

השחקניות של גלעד מאור, קיוו לסיים את העניין ולעלות לגמר הפלייאוף כבר אחרי המשחק השני אותו אירחה ארזים, אך האלופה המכהנת, הבהירה למי שלא הבין, שעל הצלחת היא מתכוונת להילחם בכל הכוח. המשחק התחיל צמוד עם יתרון קל לארזים שהצליחה לפתוח פער של שני שערים במהלך החלק הראשון של המשחק. ראשון לציון לא נחה והצליחה לאזן את התוצאה ואף לעלות ליתרון ראשון משער שכבשה ניצן דונאי. אך עד לסיום המחצית ביצעה רמת גן מהפך נוסף וירדה להפסקה כשהיא מוליכה 14:12. המארחות פתחו מצוין גם את המחצית השנייה וברחו ליתרון של ארבעה שערים. ראשון לציון רדפה אחרי יריבתה שאף הגדילה את הפער לחמישה שערים בדקה ה-40, אך בתוך שש דקות הצליחו שחקניות ראשון לציון לחזור למשחק והפער ירד לכדי שער אחד בלבד 26:25. ארזים שוב העבירה הילוך והצליחה לחזור לפער חמשת השערים, ממנו ראשון לציון כבר לא הצליחה לחזור. למרות שצמצמה מעט לקראת סיום, ירדה מנוצחת 35:32 והסדרה תוכרע במשחק שלישי שיקבע אם תהיה לנו אלופה חדשה או שמכבי ראשון לציון תאלץ להסתפק בתואר מחזיקת גביע המדינה. כבשו: ג'קלין אנסטסיו 9, גבריאלה פסואה וקרן טפליצקי 6 כל אחת, ניצן דונאי 5, נלי אמינוב 3, טלי בראל, סיון אוליאל ושיר גבזה 1 כל אחת.

מאמן ראשון לציון גלעד מאור: "ראשית, כל הכבוד למכבי ארזים ובמיוחד לשיר וקרט ואושרי כהן על משחק מושלם. היינו שותפים למשחק פליאוף אמתי שהיה מאוד אגרסיבי מבחינתנו מהצד הלא נכון. אחד המשחקים החלשים ביותר שלנו בהגנה ביום הכי לא מתאים לצערי. מכבי ארזים הוכיחו למה הן זכו בדאבל בשנה שעברה. כרגע אנחנו גם על הקרשים לאחר משחק רע מאוד ולא פחות, איבדנו בו שתי שחקניות מפתח עד סוף העונה ואני רוצה לנצל הזדמנות זו ולאחל בריאות לניצן דונאי וטלי בראל המדהימות. נכון לעכשיו, מכבי ארזים נראות הרבה יותר טוב ואנחנו באים בהרכב חסר אבל לקח לנו הרבה שנים להיכנס לצמרת כדוריד הנשים ובטח שלא נוותר עכשיו. ניתן פייט ונילחם על האפשרות לעלות פעם ראשונה בהיסטוריה לגמר הפליאוף."

אמינוב מול שחקניות ארזים- צילום חן קלדרון מכבי ראשל"צ
אמינוב מול שחקניות ארזים- צילום חן קלדרון מכבי ראשל"צ
אנסטסיו בדרך לשער- צילום חן קלדרון מכבי ראשל"צ
אנסטסיו בדרך לשער- צילום חן קלדרון מכבי ראשל"צ
סיימה את העונה, דונאי- צילום חן קלדרון מכבי ראשל"צ
סיימה את העונה, דונאי- צילום חן קלדרון מכבי ראשל"צ
  1. אנסטסיו בדרך לשער- צילום חן קלדרון מכבי ראשל"צ

10. סיימה את העונה, דונאי- צילום חן קלדרון מכבי ראשל"צ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2024-03-28 בשעה 17.55.04_2aec4d34

חטיבת התרבות בחברה העירונית בנתינה ומשלוחי מנות

תפריט נגישות