דף הבית / כללי / אישום: גנב נמלט ודרס מתנדב במשטרה

אישום: גנב נמלט ודרס מתנדב במשטרה

מתנדב במשטרת ראשון לציון נדרס ונפצע באורח בינוני במהלך פעילות משטרתית, על ידי גנב שניסה להימלט מכוחות המשטרה

רונן דמארי

כתב האישום שהוגש בשבוע שעבר נגד הנאשם (47) תושב נתניה, מתאר כיצד הוא גנב בושם מחנות בראשל"צ, פגע בניידת משטרה ודרס מתנדב במדים. בתום חקירת משטרת ישראל, הוגש נגדו כתב אישום, באמצעות פרקליטות מחוז מרכז, בגין דריסה של מתנדב משטרה במדים, גניבה ועבירות נוספות.
מכתב האישום עולה כי לפני כשבוע, גנב הנאשם בושם מחנות למוצרי פארם ברחוב המכבים בראשון לציון. המאבטח בחנות שהבחין בו, קרא לו לעצור אך הוא בתגובה נמלט לעבר רכבו שחנה בסמוך.
המאבטח שהבחין בניידת משטרה שעמדה בסמוך למקום האירוע, ובה שני מתנדבים במדים, דיווח למתנדבים על המקרה ואלו הגיעו לכיוון רכבו של החשוד וחסמו אותו עם הניידת.
המתנדבים קראו לנאשם לעצור וניסו לפתוח את דלת רכבו, אך הוא לא נענה לקריאותיהם, התניע את רכבו ונסע במהירות לאחור, פגע בעוצמה בניידת המשטרה ובהמשך ביצע פניית פרסה חדה ופגע בעוצמה באחד המתנדבים. כתוצאה מכך הוטח המתנדב על הכביש, והנאשם המשיך בנסיעתו תוך שהוא דורס את המתנדב, גורר אותו מתחת לרכב לאורך מספר מטרים ונמלט מהמקום. המתנדב פונה לבית החולים אסף הרופא כשהוא פצוע באורח בינוני.
פעילות חקירתית ומבצעית הביאה לאיתורו ולמעצרו של הנאשם בסמוך לביתו בנתניה. מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בראשל"צ, ובשבוע שעבר כאמור, הגישה הפרקליטות כתב אישום בעניינו הכולל בקשה לחילוט רכבו, וכן בקשה לעצרו ולפסול את רישיונו עד לתום ההליכים בגין גניבה, הפרעה לשוטר במילוי תפקידו, חבלה של ממש, נהיגת רכב בדרך נמהרת והפקרה לאחר פגיעה. משפטו צפוי להתנהל במהלך החודשים הקרובים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2024-03-28 בשעה 17.55.04_2aec4d34

חטיבת התרבות בחברה העירונית בנתינה ומשלוחי מנות

תפריט נגישות