n
דף הבית / כללי / אור יהודה: אלפי תושבים חזרו לחגוג את פורים בגן התשעה

אור יהודה: אלפי תושבים חזרו לחגוג את פורים בגן התשעה

מרגי, שחר סאול, מיכל הקטנה, עמית שאולי ואופק קסם של ילד הופיעו על הבמה המרכזית לצד שלל אטרקציות. בני הנוער חגגו במסיבה משלהם עם הפעלות רבות. בעיר התקיימו גם מסיבות פורים לכלל המגזרים ולכל הגילים. ראש העיר, ליאת שוחט: "התגעגענו לחגוג כמו שצריך אחרי שנתיים"

דמויות השטח – צילום ישראל סטודיו (2)
דמויות השטח. צילום: ישראל סטודיו

אלפי תושבי אור יהודה השתתפו בחגיגות פורים בגן התשעה שהתקיימו השנה אחרי שנתיים של הפסקה. ההפנינג החגיגי התקיים תחת מזג אוויר מצוין והוא כלל את מיטב ההופעות של האמנים המובילים. בשיאו של האירוע עלה על הבמה המרכזית מרגי שביצע את מיטב הלהיטים. בנוסף, הופיעו גם שחר סאול, עמית שאולי, תושבת העיר וזוכת דה וויס, מיכל הקטנה, אופק "קסם של ילד" והלהקות המקומיות שפועלות בעיר.

אופק צילום ישראל סטודיו (1)
אופק. צילום: ישראל סטודיו

 

בגן התשעה נפרסו עשרות עמדות, הפעלות ואטרקציות לקהל הרחב, כמו דמויות שטח, מתנפחים, שדרת דוכני מזון, עמדות יצירה, שולחנות משחק, קיר טיפוס, בנג'י טרמפולינה, פינת ג'ימבורי לקטנטנים, מתחם תחנות יריד ומתחם לייזר טאג. על האירוע היה אמון אגף תרבות ואירועים בראשות חנה פיזואטי יוסף והוא התקיים במימון החברה הכלכלית לפיתוח אור יהודה.

 

גימבורי לקטנטנים - צילום ישראל סטודיו (1)
גימבורי לקטנטנים. צילום: ישראל סטודיו

 

 

קיר הטיפוס - צילום ישראל סטודיו (1)
קיר הטיפוס. צילום: ישראל סטודיו

 

שולחנות משחק. צילום: ישראל סטודיו
שולחנות משחק. צילום: ישראל סטודיו

ראש העיר, ליאת שוחט, ציינה מעל הבמה: "פורים הזה שמח במיוחד אחרי שנתיים שלא יכולנו לחגוג כמו שצריך. ברחבי העיר קיימנו עשרות מסיבות ואירועי פורים לכל הגילים ולכל המגזרים – מבוגרים, צעירים, נוער וילדים. אנו נמצאים בתנופת פיתוח מדהימה עם השקעה ברחובות העיר, אבל אנחנו לא זונחים לרגע את התרבות וממשיכים להשקיע בכל הכוח באירועים ובפעילויות ויש בהחלט למה לחכות גם בעצמאות וגם הלאה בקיץ".

ראש העיר ליאת שוחט באירוע המרכזי - צילום ישראל סטודיו
ראש העיר ליאת שוחט באירוע המרכזי. צילום: ישראל סטודיו

 

כאמור ברחבי העיר התקיימו שלל מסיבות פורים. הציבור הדתי נהנה ביום שישי האחרון מההצגה "תפוחי הפלא" עם פינות הפעלה חווייתיות סביב פורים, כל זאת באמצעות המחלקה לתרבות תורנית, תרבות יהודית-לאומית ומחלקת מורשת ישראל.

 

בני הנוער נהנו ממסיבה שהתקיימה במרכז הנוער השחר יסמאו ילאו. הם חוו עמדות מולטימדיה, די ג'יי, מאפרת ושולחנות משחק, כשהתקיימו עבורם מסיבת ריקודים ותחרות תחפושות נושאת פרסים. נשות העיר השתתפו במסיבה שהתקיימה באולמי "לה סינקו" במעמד ראש העיר, ליאת שוחט, והמשנה לראש העיר והממונה על מעמד האישה, ז'אנה כהן. במהלך המסיבה התקיימה הופעתו של הזמר הים תיכוני אביב טל. גם הנשים הדתיות בעיר קיימו מסיבה משלהן באולם "שלוש" עם אמן החושים, הרב ויקטור עטייה שהעלה בפניהן מופע מרתק.

מסיבת נשים - צילום דוברות עיריית אור יהודה (1)
מסיבת נשים. צילום: דוברות עיריית אור יהודה

 

באמצעות "נפגשים" התקיים גם נשף פורים לאוכלוסייה המבוגרת באולמי אוריאנה שכלל מופע סטנדאפ, ארוחת צהריים ותחפושות תחפושות. חגיגות מיוחדות התקיימו גם במרכזים הקהילתיים של "נפגשים" באופק (רמת פנקס), חברותא ותפוח פיס.

רחל חסון בת 93 שהתחפשה למשה רבנו וזכתה בתחרות התחפושות בנשף פורים לאזרחים בוגרים (1)
רחל חסון בת 93 שהתחפשה למשה רבנו וזכתה בתחרות התחפושות בנשף פורים לאזרחים בוגרים. צילום: באדיבות "נפגשים"

להקות המחול2 - צילום ישראל סטודיו (1)
להקות המחול. צילום: ישראל סטודיו

 

חברי מועצת העיר - צילום ישראל סטודיו (1)
חברי מועצת העיר. צילום: ישראל סטודיו

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות