דף הבית / כללי / תיקו במשחק העונה

תיקו במשחק העונה

כבש לשיכון, ביינה- צילום אביחי דלאל דאבל פס
כבש לשיכון, ביינה- צילום אביחי דלאל דאבל פס

בתוך שתי דקות (בין דקות 21-23), נקבעה תוצאת משחק העונה בליגה ב', בין שיכון המזרח שיצאה למשחק חוץ מול המוליכה והפייבוריטית לעלות ליגה- מ.ס כסייפה. אושרי ביינה, העלה את השיכון ליתרון 1:0, אך כאמור היתרון החזיק שתי דקות בלבד לפני שכסייפה כבשה את שער השוויון. עד לסיום לא הצליחה אף קבוצה למצוא את שער יריבתה והמשחק הסתיים בחלוקת נקודות כשהפער בין השיכון שבמקום השלישי לבין כסייפה הראשונה, נותר בעינו- שש נקודות כשבתווך קבוצת מ.ס דימונה שבמקום השני. המשחק בכסייפה, היה גם האחרון של הסיבוב הראשון וביום שישי תצא הקבוצה למשחק חוץ מול בית"ר קריית גת שבמקום התשיעי. במחזור הראשון של העונה, נפגשו שתי הקבוצות בראשון לציון- אז ניצחה שיכון בקלות- 3:0.

בליגה ג', קבוצת נחלת יהודה חוזרת אל פסגת הטבלה אחרי ניצחון חוץ 6:3 על טירת שלום תחת גשם שוטף. רבע שעה מהפתיחה, נחלת כבשה שני שערים מהירים מרגליהם של ליאור סוויסה ונדב אשכנזי. השער השלישי שגם חתם את תוצאת המחצית הגיע מרגליו של בר אזולאי וליאור סוויסה עם השני שלו, כבש את הרביעי של נחלת בדקה ה-51. שש דקות מאוחר יותר כבשה טירת שלום את השער הראשון שלה, אבל אלי מזוז העלה ל- 5:1 בדקה ה-65. בר אזולאי כבש את השישי וטירת שלום הצליחה לכבוש פעמיים לקראת סיום. נחלת ניצלה איבוד נקודות של בית"ר אשדוד והמצב בצמרת הוא שלשלושת המוליכות (נחלת, בית"ר אשדוד ובני יצאלאל) מספר נקודות זהה- 35, כשלנחלת יהודה הפרש השערים הטוב מהשלושה. ביום שישי, תארח הקבוצה את מ.ס רמלה שבמקום הרביעי.

נחלת מול טירת שלום בגשם של סוף השבוע- צילום הפועל נחלת יהודה
נחלת מול טירת שלום בגשם של סוף השבוע- צילום הפועל נחלת יהודה

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2024-03-28 בשעה 17.55.04_2aec4d34

חטיבת התרבות בחברה העירונית בנתינה ומשלוחי מנות

תפריט נגישות