דף הבית / כללי / תחל עונה וברכותיה

תחל עונה וברכותיה

ביום ראשון תפתח את העונה קבוצת מכבי ראשון לציון, עם משחק במסגרת רבע גמר גביע ווינר, התואר הראשון של העונה. היא תתמודד מול הפועל אילת במשחק שייערך במגרש בחולון. אם תנצח, היא תפגוש בחצי הגמר את המנצחת בין מכבי והפועל תל אביב. במקביל, ייערכו משחקים בין המארחת חולון שתשחק מול גלבוע גליל, ומשחק נוסף בין הפועל ירושלים ונהריה.
את נהריה, פגשה ראשון לציון למשחק אימון שנערך ביום ראשון בבית מכבי. הכתומים ירדו מנוצחים 79:63. דווקא ראשון לציון פתחה טוב יותר. אחרי רבע ראשון צמוד שהסתיים בשוויון 17, הכתומים של שמוליק ברנר הצליחו לפתוח פער דו ספרתי שהצטמצם מעט בירידה להפסקה. במחצית הוליכה ראשון לציון 35:27. אז, הגיע הרבע השלישי וראשון פשוט נעלמה ונהריה ניצלה את החולשה הפתאומית שנפלה על המארחים בשביל להפוך את התוצאה ולסיים אתה רבע השלישי ביתרון 55:53. הרבע האחרון היה המשך ישיר לרבע השלישי. נהריה שטפה את המגרש והגדילה את היתרון בהתמדה עד ל 16 נקודות הפרש בסיום. קלעו לראשון לציון: דרו קרופורד 17, ג'ייסון סיגרס 13, מארק טולפסן 9, אבי בן שימול 8, יניב סולומון ועידן זלמנסון 4 כל אחד, ניצן חנוכי 3, רום קורנליוס וג'ראלד בברלי 2 כל אחד, עודד ברנדוויין 1. את נהריה, תוכל ראשון לציון לפגוש רק אם שתי הקבוצות תעפלנה לגמר גביע ווינר שייערך ביום חמישי הבא.
ההפסד לנהריה, היה השני בתוך שבוע כשכמה ימים קודם לכן פגשה הקבוצה למשחק הכנה גם את מכבי חיפה. אחרי מחצית ראשונה צמודה שהסתיימה ביתרון נקודה לחיפה, קלעו הירוקים 31 נקודות ברבע השלישי, וסיימו אותו ביתרון 63:55. היתרון גדל ובסיום 90:77 לחיפה. הרבו לקלוע: בברלי 22, טולפסן 14, סיגרס 13, קרופורד 11.
בשני המשחקים בלט ההבדל בין שתי המחציות כאשר בחלק הראשון של המשחק, הכתומים נראים טוב, ובחלק השני משהו לא טוב קורה, והקבוצה פשוט נרדמת. נהריה וחיפה ניצלו זאת היטב בשביל לנצח, אך אלו היו רק משחקי אימון.
הסגל של הכתומים, עבר בקיץ האחרון מיני מהפכה, כשכל הזרים עזבו, יחד עם שניים מהישראלים הבכירים- שון דאוסון ואלישי כדיר. ניצן חנוכי, עודד ברנדווין, אבי בן שימול, עידן זלמנסון וניב בלול הצעיר, נשארו לעונה נוספת, אליהם הצטרפו ארבעת הזרים החדשים: מארק טולפסן, ג'ראלד בברלי, ג'ייסון סיגרס ודרו קרופורד. למרות שעל הנייר, נדמה שהקבוצה נחלשה, עדיין מוקדם לחרוץ גורלות וגביע ווינר זו הזדמנות טובה לניסוי כלים רציני ראשון של שמוליק ברנר ויריב יצקן, עם הסגל החדש.

חנוכי, ברנדווין ובן שימול- צילום מנהלת הליגה
ברנר בתדרוך מול נהריה- צילום מכבי ראשל"צ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

צילום ארכיון: דובר צה"ל

חזרת פתאום – כל מה שחשוב לדעת כשהחיילות והחיילים חוזרים הביתה – המדריך המלא

תפריט נגישות