דף הבית / כללי / שניים ארד בבקשה

שניים ארד בבקשה

שניים מספורטאי המועדון, זכו במקום השלישי באליפות אירופה לבוגרים בענף הסמבו, שנערכה בגיחון שבספרד. טריאל אבסוב בן ה-22, התחרה במשקל של עד 68 ק"ג וניצח 8:0 יריב מצרפת, בדרך לחצי הגמר שם הפסיד 4:2 ליריב מרוסיה. בקרב על מדליית הארד, אבסוב גבר על יריב מארמניה ועלה על הפודיום. זוהי המדליה הראשונה של המתאבק באליפויות אירופה אחרי שזכה במדליית הארד גם באליפות העולם בשנה שעברה. אבסוב נחשב לאחד הספורטאים המבטיחים בתחומו בישראל.

תומר גולוב, התחרה במשקל של עד 62 ק"ג בסמבו ספורטיבי וזכה במדליית הארד לאחרי שלושה ניצחונות והפסד אחד ליריב ארמני. בקרב הראשון ניצח גולוב יריב לטבי, בקרב השני ניצח יריב מהולנד ובקרב על המדלייה, גבר על יריב אסטוני.

מאמנם האישי מוסין פבל אמר: "כבוד גדול וברכות לעיר ראשון לציון ולאגודת עצמה האתלט ראשל"צ על הישגים מרשימים. אין ספק שהעיר ראשון לציון הפכה למרכז ענף הסמבו הישראלי. יש לנו ספורטאים צעירים ומאוד כישרוניים שכל העתיד לפניהם. אני מודה לראש העיר רז קינסטליך ולמחלקת הספורט על התמיכה והעזרה בקידום הענף בעיר".

הזוכים והמדליות- צילום מועדון האתלט ראשל"צ
הזוכים והמדליות- צילום מועדון האתלט ראשל"צ
גאווה על הפודיום- צילום עצמה האתלט ראשל"צ
גאווה על הפודיום- צילום עצמה האתלט ראשל"צ
  1. גאווה על הפודיום- צילום עצמה האתלט ראשל"צ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2024-03-28 בשעה 17.55.04_2aec4d34

חטיבת התרבות בחברה העירונית בנתינה ומשלוחי מנות

תפריט נגישות