דף הבית / כללי / שמונה מי יודע

שמונה מי יודע

שער שלא הספיק, רועי אליהו מ.ס ראשון לציון. צילום לירן דורף דאבל פס
שער שלא הספיק, רועי אליהו מ.ס ראשון לציון. צילום לירן דורף דאבל פס

הקבוצה אירחה במגרשה את מועדון צעירי רהט מהתחתית והתחילה בחגיגת השערים כבר בדקה השישית עם הראשון של דסאלין בלאצ'או. ליאו אמסיס הצטרף עם השני של קבוצתו בדקה ה-20, בלצ'או כבש את השני שלו והשלישי של השיכון כבר בדקה ה-25 ועמי נחאיסי חתם את תוצאת המחצית הראשונה עם הרביעי בדקה ה-38. שיכון המזרח המשיכה לרקוד על הדשא ובדקה ה-63 היה זה תורו של שרון עדני לכבוש. יצחק סולומון הוסיף צמד בתוך שלוש דקות ואת השער השמיני והאחרון במשחק כבש מתן אפריאט בדקה ה-79. במקביל לניצחון של שיכון, התבשרה הקבוצה על הפסדה המפתיע של כסייפה ששוב איבדה נקודות בצמרת ובעקבות כך שיכון נצמדה אליה כששתיהן עם מאזן דומה של 38 נקודות, רחוקות ארבע נקודות בלבד מדימונה שבפסגה. במחזור הקרוב תצא השיכון למשחק חוץ בנתיבות כשמפגש בין השתיים בסיבוב הראשון, ניצחה השיכון 2:1.

יש סיבות לחגוג- צילום ארכיון מ.ס שיכון המזרח

בליגה ג', נבלמה ההדרדרות של מ.ס ראשון לציון שסיימה בתיקו 1:1 את משחקה הביתי מול בית"ר אשדוד מהצמרת. בראשון לציון בהחלט יכולים להיות מאוכזבים אחרי שהוליכו 1:0 בדקה ה-30 משער שכבש רועי אליהו מהנקודה הלבנה. במקביל הורחק לאשדוד שחקן והם נשארו על הדשא עם עשרה שחקנים במשך 60 דקות. הניצחון היוקרתי כבר היה בכיס של ראשון לציון, אך שש דקות עמוק בתוך תוספת הזמן של המשחק, ספגה הקבוצה שער וירדה מאוכזבת מכר הדשא עם נקודה אחת בלבד. נחלת יהודה, שיחקה רק ביום שלישי את משחקה הביתי מול מבשרת ציון במטרה לשמור על מקומה בפסגת הטבלה בדרך חזרה לליגה ב'. במחזור הקרוב מ.ס ראשון לציון תצא למשחק חוץ מול בית"ר גדרה ונחלת יהודה תצא למשחק חוץ בקריית עקרון.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

צילום ארכיון: דובר צה"ל

חזרת פתאום – כל מה שחשוב לדעת כשהחיילות והחיילים חוזרים הביתה – המדריך המלא

תפריט נגישות