דף הבית / כללי / שיכון מכוונת גבוה

שיכון מכוונת גבוה

קבוצת שיכון המזרח תתחיל בקרוב עונה נוספת בליגה ב', אחרי שאת העונה האחרונה סיימה במקום השישי במחוז דרום ב', עם מאזן של 14 ניצחונות, 13 הפסדים ושלוש תוצאות תיקו. העניינים במחוז הדרומי נסגרו בשלב מוקדם מאוד של העונה כשכבר בתחילת הסיבוב השני, היה ברור ששיכון לא תהיה חלק מהחמישייה המובילה ולא תיקח חלק במשחקי הפלייאוף, בגלל הפער הגדול שנוצר. היא נותרה במקום השישי שבועות רבים כשהיא לא במאבקי העלייה ולא בסכנת ירידה.

בעונה הקרובה, מקווים בשיכון שהדברים ייראו טוב יותר והקבוצה תילחם בחלק העליון של הטבלה. מי שהצטרף לקבוצה הוא הקשר מתן אפריאט שאת העונה האחרונה עשה בהפועל ירוחם שאומנם סיימה מקום אחד בלבד מעל השיכון, אך מהמקום החמישי הצליחה להגיע עד לגמר המחוז שם נכנעה לשדרות. אפריאט בן ה-24, כבש שישה שערים בעונה האחרונה והיה בורג מרכזי בהצלחה של ירוחם בעונה האחרונה. השחקן גדל במחלקת הנוער של הפועל באר שבע ובשיכון המזרח מקווים שהוא יציג יכולת טובה גם במדי הקבוצה שלהם. אפריאט אמר לאחר החתימה: "אני שמח ונרגש להתחיל פרק חדש בקבוצה חדשה ובאזור חדש. אני מרגיש שזה הזמן הנכון עבורי להמשיך הלאה להגשים מטרות ויעדים חדשים, להתפתח אישית ומקצועית ובאותה הזדמנות להודות לירוחם שהייתה הבית שלי בשנים האחרונות".

מנהל הקבוצה אלי אמסלם הוסיף: "שמח לצרף לשורותינו את מתן שהוא שחקן ברמה גבוהה מאוד. נבנה קבוצה טובה וחזקה במסגרת התקציב הצנוע שלנו ואני מאמין שעם הסגל האיכותי והמאמן המצוין שלנו נעשה קפיצת מדרגה ונשתלב בצמרת הגבוהה"

לקבוצה הצטרפו שלושה שחקנים שאת העונה האחרונה עשו בקריית מלאכי והגיעו עמה עד לחצי גמר המחוז: דקל כחלון, עומר שוורץ ושרון עדני. כחלון, הקשר המנוסה בן ה-34, סיים את העונה עם שני שערים ובמשך ארבע עונות בקריית מלאכי כבש 24 שערים בסך הכל. הוא אמר לאחר ההצטרפות: "אני שמח להצטרף לשיכון המזרח שיש לה יומרות להתמודד בצמרת. מאחל לעצמי להשתלב בהצלחה ולעמוד במטרות ביחד עם חבריי במטרות הקבוצה".

עומר שוורץ המגן בן ה-31, שיחק בשנתיים האחרונות בקריית מלאכי, כבש שני שערים ואמר לאחר הצטרפותו: "אני שמח להצטרף למועדון עם אנשים חמים שהראו לאורך כל הדרך כמה הם רוצים שאהיה חלק מהמועדון בעונה הזאת. המטרות שלנו ברורות, יש בשיכון בסיס שחקנים מצוין משנה שעברה ואני מאמין שעם החיזוקים שנעשו השנה נהיה פקטור משמעותי בצמרת הליגה". עדני בן ה-31, מגיע לשיכון אחרי שבעונה האחרונה כבש 15 שערים במדי קריית מלאכי.

כמו כן, חתם בקבוצה הקשר דוראל איטח. איטח בן ה-25, שיחק בעונות האחרונות בקבוצת בית"ר יבנה מליגה ג', ובעונה האחרונה כבש בשורותיה ארבעה שערים. מי שימשיך לאמן את הקבוצה גם בעונה הקרובה הוא שמעון וקנין שמאוד מוערך על ידי אנשי המועדון.

אמסלם עם דקל ושוורץ- צילום מ.ס שיכון המזרח
שמעון וקנין ימשיך על הקווים בשיכון- צילום פרטי
שמעון וקנין ימשיך על הקווים בשיכון- צילום פרטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

רז קינסטליך

יום הולדת לראש העיר רז קינסטליך

תפריט נגישות