דף הבית / כללי / שיא חדש ליום ההולדת

שיא חדש ליום ההולדת

האצנית ממועדון האתלטיקה מכבי הישגים ראשון לציון, לא עוצרת. בזמן שקראתם את הכתבה של השבוע שעבר על שבירת שיא נוספת שלה בריצת 100 המטרים בה קבעה זמן של 11.29 שניות, היא כבר הספיקה להפוך את אותו השיא לחדשות ישנות ושיפרה אותו שוב. הפעם עצרה את השעון על 11.27 שניות. השיא החדש (בינתיים?), נקבע במסגרת אליפות ישראל, יום אחרי שויסמן חגגה את יום הולדתה ה-21. זוהי הפעם הרביעית שדיאנה שוברת את השיא הישראלי בשנה האחרונה מאז ניפצה את השיא המיתולוגי של אסתר רוט שחמורוב שהחזיק מעמד 46 שנים ופעם שלישית בתוך חודש! הקיזוז הנוסף בשיא, מקרב את ויסמן אל הקריטריון האולימפי, אך האצנית הטובה בישראל לא חושבת כרגע על טוקיו אלא על אליפות העולם שתיערך בסוף השנה. עד האליפות, יש לה תחרות נוספת בקרואטיה בה תנסה להתקרב עוד יותר אל הקריטריון האולימפי ולנפץ פעם נוספת את השיא הישראלי. ויסמן אמרה לאחר ניפוץ השיא: "אני מאוד אוהבת את הקהל הביתי, אין כמו להתחרות בארץ. כל מי ששולח לי הודעות ובא לעודד אותי – זה נותן לי דרייב לעשות שיאים חדשים. לא יודעת מתי אשיג את הקריטריון, אני נהנית בינתיים מהדרך. אני טסה לתחרות בקרואטיה לרוץ שוב את ה-100 מטר ומקווה שיהיה שם טוב".

בעקבות ההצלחה של ויסמן על מסלול הריצה, היא קיבלה חסות חדשה מחברת comsign העוסקת בתחום החתימה האלקטרונית. החברה תתמוך בויסמן עד אולימפיאדת טוקיו 2020 בתקווה שויסמן גם תצליח בסופו של דבר לקחת בה חלק. "מצאנו סמלים רבים לקשר המלהיב בין החברה שלנו לבין אצנית שעשתה היסטוריה, שברה שיאים ושעיקר עתידה עוד לפניה. אנו מאמינים שדיאנה וייסמן, שהיא סמל מובהק לצעירים השאפתנים שלנו בספורט, תביא לעם ישראל הרבה כבוד באולימפיאדה בטוקיו ולכן ראויה לתמיכה ציבורית". כך מהחברה.

בפסטיבל האולימפי שהתקיים בבאקו, עלה לגמר 800 המטרים ספורטאי המועדון אנגדאו יטאו, אחרי שסיים רביעי בחצי הגמר עם תוצאה של 1:55.37 דקה. בגמר, סיים במקום השישי עם תוצאה פחות טובה כשעצר את השעונים על 1:56.98 דקה.

הישג נוסף למועדון הביאה זניה זבולטני שזכתה בפעם ה-16 ברציפות באליפות ישראל ביידוי פטיש עם תוצאה של 57.18 מטרים.

עוד צעד לטוקיו- ויסמן. צילום מכבי הישגים ראשון לציון
עוד צעד לטוקיו- ויסמן. צילום מכבי הישגים ראשון לציון
אלופה סדרתית- זבולטני. צילום מכבי הישיגים ראשון לציון
אלופה סדרתית- זבולטני. צילום מכבי הישיגים ראשון לציון
עלה לגמר בפסטיבל, יטאו- צילום מכבי הישגים ראשון לציון
עלה לגמר בפסטיבל, יטאו- צילום מכבי הישגים ראשון לציון

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

רז קינסטליך

יום הולדת לראש העיר רז קינסטליך

תפריט נגישות