דף הבית / כללי / שוטר תושב ראשון לציון מואשם בתקיפת שכנו

שוטר תושב ראשון לציון מואשם בתקיפת שכנו

יחסים בין שכנים עשויים להיות מתוחים במיוחד ואף להסלים לכדי אלימות, אולם מה קורה כשאחד הצדדים הוא שוטר? מכתב האישום שהגישה המחלקה לחקירות שוטרים לבית משפט השלום בעיר עולה כי בין השוטר שמתגורר בבניין מגורים ברחוב רש"י בעיר ובין השכן המתגורר מעליו שררו יחסי שכנות עכורים לאורך תקופה ארוכה. הרקע למתיחות בין השניים – טענותיו של השוטר על רעשים חוזרים ונשנים הבוקעים מדירת השכן.

על פי כתב האישום שהוגש לאחרונה בחודש נובמבר 2018 סמוך לשעה שתיים לפנות בוקר שב השכן לדירתו יחד עם בן דודו וכאשר השניים חלפו על פני דירתו של השוטר זה יצא אליהם ואמר להם כי הם "עושים מסיבה בבית" כי הם מפריעים לו לישון וכי "נמאס לו". השכן המשיך לעלות לדירתו בעוד שבן דודו נשאר בגרם המדרגות ליד דירתו של השוטר וקבל בפניו על כך שהוא מתייחס אליהם כמו לעבריינים בעוד שהם שירתו את המדינה בדיוק כמוהו.

בשלב הזה השוטר הלם במתלונן בשתי מכות אגרוף לפניו וכתוצאה מכך המתלונן נפל ארצה. השכן שהבחין במתרחש מיהר לרדת במדרגות וחצץ בין השוטר ובין המתלונן אולם השוטר לא נרגע וניסה להמשיך להלום בו כאשר הוא מודיע למתלונן על מעצרו. כתוצאה מהאגרופים של השוטר נגרמו למתלונן חבלות של ממש והוא נזקק לטיפול רפואי.

בכתב האישום מצוין כי השוטר עשה שימוש לרעה בסמכותו כעובד ציבור בעשותו מעשה שרירותי הפוגע בזכותו של אחר.

הוא מואשם בעבירות של תקיפה הגורמת חבלה ממשית ושימוש לרעה בכוח המשרה. משפטו צפוי להתנהל במהלך החודשים הקרובים.

כתב: רונן דמארי 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות