דף הבית / כללי / רק שימשיך כך

רק שימשיך כך

נחלת יהודה יצאה ביום שישי האחרון למשחק חוץ מול מ.ס רו"ח תל אביב וחזרה עם ניצחון מתוק של 1:0 משער שכבש בדקה ה-14, משה דננבאום. תל אביב לא ניצלה את היתרון שהיה לה על כר הדשא במחצית השנייה, כשנחלת יהודה נשארה בעשרה שחקנים אחרי הרחקתו בכרטיס צהוב שני של גיא מקורו, בדקה ה-50. נחלת כבר עם 13 נקודות ומדורגת במקום ה-11 של  מחוז דרום א', בליגה ב'. במחזור הקרוב היא תנסה להשיג ניצחון חמישי כשתארח את עמישב פתח תקווה.

במחוז דרום ב', לא התקשתה שיכון המזרח להביס 4:0 את בית"ר קריית גת החלשה. רועי אברגיל כבש את הראשון בדקה ה-37 ועוד לפני השריקה למחצית, כבש גבי אלבז את השני לזכות השיכון. בשתי הדקות האחרונות של ההתמודדות כבשו מני לויס ורביד בוניק, שני שערים נוספים וחתמו את תוצאת המשחק. יש לציין שהשופט לא שלף שום כרטיס, אדום או צהוב, לאף אחד מהשחקנים שלקחו חלק במשחק ועל כך מגיע כל הכבוד לכולם. שיכון מדורגת במקום השישי עם שישה ניצחונות ובמחזור הקרוב תצא למשחק החוץ הקשה ביותר שמצפה לה לפחות על הנייר, כשתפגוש את מוליכת הטבלה- מכבי קריית מלאכי.

בליגה ג', ניצחון חוץ לקבוצת מ.ס ראשון לציון 5:3 על מ.כ צעירי לוד. כבר במחצית הוליכה ראשון לציון 4:0 משערים שכבשו רונן קפרא, רועי אסייג פעמיים ואלמוג פרץ בבעיטת עונשין מ-11 מטרים. האחרון, בגיל 43, אחד מעמודי התווך של הקבוצה הצנועה, שיחק במשך 90 דקות וזאת בנוסף לכובע השני שלו בקבוצה, בתור מאמן לצידם של ירון אמזלג ורועי אסייג, האחרון כוכב מקומי בפני עצמו ומלך שערי הקבוצה. לוד הגיבה עם שלוש שערים במהלך המחצית השנייה (שלושער של באסל אבו מוסא, שניים מהם בפנדלים), אך את החמישי לזכות ראשון לציון והאחרון במשחק, כבש נתן נגוסה. היה זה ניצחונה הרביעי של הקבוצה בעשרה משחקים והיא מדורגת במקום העשירי. במחזור הקרוב היא תארח את מכבי קריית עקרון מהצמרת.

לא נח לרגע- אלמוג פרץ. צילום מני דה פאולה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

צילום ארכיון: דובר צה"ל

חזרת פתאום – כל מה שחשוב לדעת כשהחיילות והחיילים חוזרים הביתה – המדריך המלא

תפריט נגישות