דף הבית / כללי / רצף ההפסדים נקטע במודיעין

רצף ההפסדים נקטע במודיעין

שיכון שחיפשה בלון חמצן בתחתית טבלת ליגה ב', התחילה את המשחק עם שני כרטיסים צהובים לחובתם של שליו נונה ואושרי ביינה. אך בדקה ה-36 היא גם עלתה ליתרון משער שכבש עמית חבצלת בנגיחה, אחרי הרמה מדויקת של כדור קרן. עם השער הזה גם ירדה הקבוצה למחצית. עשר דקות בתוך המחצית השנייה, דניאל סהלו כבש את השער השני והאחרון במשחק, והכפיל את התוצאה לזכות שיכון המזרח שקטעה רצף של שלושה הפסדים וטיפסה אל המקום העשירי בטבלה. כובש השער הראשון, עמית חבצלת: "היה משחק מאוד קשה נגד קבוצה מצוינת שבאה במומנטום טוב. מצד שני אנחנו באנו אחרי תקופה לא טובה עם שלושה הפסדים רצופים. אני שמח שעשינו עבודה הגנתית טובה ושמח שכבשתי ועזרתי לקבוצה לנצח. בע"ה שנצא לשנה טובה יותר ב2018". במחזור הקרוב תצא הקבוצה למשחק חוץ נוסף, הפעם מול מ.ס באר שבע מהמקום החמישי.
במחוז המקביל, הפסד שני ברציפות לקבוצת נחלת יהודה שיורדת למקום ה-12. הקבוצה אירחה את הפועל כפר קאסם, והאורחים עלו ליתרון כבר בדקה השישית של המשחק. עוד לפני השריקה למחצית, הורחק שוער הקבוצה- עדי בויטר בכרטיס אדום אחרי מילים מיותרות שאמר לשופט המשחק, והשאיר את נחלת בעשרה שחקנים למחצית השנייה. כפר קאסם ניצלה את היתרון המספרי ורבע שעה לסיום, כבשה את השני וניצחה את המשחק. בתוספת הזמן, הורחק גם דקל מנחם, ואת השריקה לסיום שמעו רק תשעה שחקנים על כר הדשא. במחזור הקרוב תארח הקבוצה את פרדסיה מהתחתית.
בליגה ג', המשחקים של מ.ס ראשון לציון ממשיכים להניב שערים רבים, אך במחזור האחרון זה לא עזר לקבוצתו של רועי אסייג, שהפסידה 4:3 להפועל מצליח. אחרי רבע שעה של משחק, לוח התוצאות כבר הראה על 2:0 לטובת מצליח, אך רועי אסייג בבעיטת עונשין מ-11 מטרים ושי קוגן עם שער נוסף שלוש דקות להפסקה, הורידו את שתי הקבוצות למחצית בתוצאה מאוזנת של 2:2. עם פתיחת המחצית השנייה, עלתה מצליח ליתרון 3:2 ושלוש דקות לסיום כבשה את הרביעי. עמוק בתוך תוספת הזמן, כבש סהר צדוק את השער השלישי והלא מנחם לזכות ראשון לציון שבמחזור הקרוב תארח את בית"ר יבנה.

הורחק, בויטר- צילום דאבל פס
חבצלת ודור בן שטרית חוגגים ניצחון של שיכון- צילום גולר

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2024-03-28 בשעה 17.55.04_2aec4d34

חטיבת התרבות בחברה העירונית בנתינה ומשלוחי מנות

תפריט נגישות