n
דף הבית / כללי / רמלה: הסתיים הקורס השני של המיזם הכלכלי רמלה-טק!

רמלה: הסתיים הקורס השני של המיזם הכלכלי רמלה-טק!

19 בוגרות ובוגרים תושבי רמלה ישתלבו בתקופה הקרובה בשוק העבודה בתחום השיווק הדיגיטלי במסגרת המיזם הכלכלי ״רמלה-טק״ של המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל ועיריית רמלה המופעל על ידי עמותת תפוח

הסתיים הקורס השני של המיזם הכלכלי רמלה-טק קרדיט - עמותת תפוח
צילום: באדיבות עיריית רמלה

בשבוע שעבר 1.3 הסתיים המחזור השני של מיזם הכלכלי ״רמלה טק״ של המשרד לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל ועיריית רמלה המופעל על ידי עמותת תפוח, אותו סיימו בהצלחה 19 בוגרות ובוגרים תושבי רמלה. הלימודים התקיימו בתקופה מאתגרת של קורונה, בידודים ולמידה היברידית פרונטלית ומקוונת לפי הצורך ולמרות זאת, סיימו בהצלחה כל המשתתפים שהתחילו את הלימודים. משתתפי התכנית קיבלו את תעודות הסיום של פרק ההכשרה והחלו את הפרק השני של התכנית להשתלבות בתחום השיווק הדיגיטלי (PPC), בליווי מלווה תעסוקתית מקצועית מטעם עמותת תפוח.

ההכשרה ארכה כשלושה חודשים שבמהלכם תושבי רמלה למדו שיווק דיגיטלי בדגש על ניהול קמפיינים ברשתות החברתיות, למדו על כלים ופלטפורמות מתקדמות תוך הבנת התנהגות גולשים ברשת, הגדרת קהלי יעד וניתוח פעילות מתחרים. כמו כן, המשתתפים למדו גם על תוכנות ובניית אתרים והתנסו בפרויקטים מעשיים וביניהם כתיבת פוסטים בצורה שיווקית ועיצוב דפי נחיתה. בנוסף ללימודים הטכנולוגיים בוגרי ההכשרה הטכנולוגית השתתפו בסדנאות מגוונות החל מניהול נכון של דף לינקדין, ניהול כישורי עבודה וכל הנדרש על מנת להשתלב בעולם התעסוקה באופן מיטבי וימשיכו לקבל ליווי במסגרת המיזם רמלה-טק עד להשתלבותם בפועל בשוק העבודה.

מיכל לוי, (בת 48) ילידת רמלה ותושבת העיר, בוגרת הקורס מסרה: "במקצועי אני מנהלת מרקום (תקשורת שיווקית) עם ניסיון מקצועי רב. בשנתיים האחרונות, מאז תחילת הקורונה, לא מצאתי עבודה והייתי מובטלת. קורס פרסום דיגטלי של עמותת תפוח בשיתוף המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל ועיריית רמלה הגיע אלי בתקופה הכי מדויקת שבה הייתי צריכה לחדד ולרענן את הידע שלי בתחום. זה היה בדיוק מה שהייתי צריכה ובזמן הכי נכון עבורי.הקורס היה מקיף, מקצועי עם צוות מרצים ומרשים ובעל ניסיון רב. אישית, הייתי צריכה התמקדות בפרסום ממומן בגוגל ופייסבוק וקבלתי ידע נרחב שהשלים עבורי בדיוק מה שהיה חסר. שמחה לומר שמצאתי עבודה בדיוק בשבוע האחרון של הקורס ולשמחתי הידע שקבלתי בפרסום וקידום בא לידי ביטוי בעבודה החדשה שלי."

מנכ״ל המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל אילן שוחט: ״פיתוח כלכלי וחיזוק התעסוקה הוא יעד בכלל וברמלה בפרט. המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל ממשיך להוביל פרוייקטים מחוללי שינוי במטרה לחזק את רמלה וערים נוספות בפריפריה החברתית והגיאוגרפית״.

ראש העיר רמלה מיכאל וידל: "אני רואה בחינוך דיגיטלי בפרט ובחינוך והשכלה בכלל כלי משמעותי לשילוב בשוק התעסוקה בימינו, ואני מברך על התכנית הנהדרת, שפותחת צוהר והזדמנויות עבור תושבי רמלה".

מנכ״לית עמותת תפוח, הגב' ענת צור: "במסגרת המיזם הכלכלי רמלה-טק  של המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל ועיריית רמלה המופעל על ידי עמותת תפוח, תתקיימנה הכשרות תעסוקתיות טכנולוגיות נוספות לתושבות ולתושבי העיר רמלה במגוון תחומים. בתקופה הקרובה יפתחו הכשרות בתחום מיומנויות מתקדמות לניהול משרד חכם המתאימות לכל מי שרוצה להשתלב בעולמות של אדמיניסטרציה בכירה, ניהול לשכות, משכירות רפואית, רכש, חשבות שכר ועוד. כל ההכשרות כוללות ליווי עד להשמה מוצלחת".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

צילום ארכיון: דובר צה"ל

חזרת פתאום – כל מה שחשוב לדעת כשהחיילות והחיילים חוזרים הביתה – המדריך המלא

תפריט נגישות