דף הבית / כללי / ראשוניה מול חולוניה ברבע הגמר

ראשוניה מול חולוניה ברבע הגמר

במוצאי שבת הקרובה, תחזור מכבי ראשון לציון אל האולם בו ספגה את התבוסה הקשה ביותר שלה העונה- ההיכל בחולון, למפגש מול המקומית במסגרת רבע גמר גביע המדינה.

בדרך לחולון, הדיחה ראשון לציון את נס ציונה מהמשך המשחקים במפעל, אחרי שניצחה אותה בבית מכבי- 92:87 במשחק צמוד ודרמטי. דרבי הכתומות השני העונה, התחיל צולע, כששתי הקבוצות מתקשות למצוא את הטבעת, אחרי שלב הגישושים, הקבוצות נשארו צמודות, אך בדקה האחרונה של הרבע הראשון, הצליחה ראשון לציון לברוח עד ל- 24:17. אקס ראשון לציון- אלישי כדיר, הוביל את נס ציונה עם ריצת 7:0 שאיזנה את התוצאה, והמשחק חזר להיות צמוד. גם כשראשון לציון הצליחה שוב לברוח, נס ציונה הצליחה לחזור ולאזן. בסיום המחצית הראשונה התוצאה עמדה על 47:45, כשקרופורד בולט בשורות ראשון לציון.

קרופורד היה גם זה שהתחיל מצוין את המחצית השנייה ויחד עם סיגרס הקפיץ את היתרון של ראשון לציון עד לשמונה נקודות, אך שוב נס ציונה לא התרגשה, נצמדה ובהמשך הרבע אף נטלה את היתרון והגדילה אותו. בסיום הרבע השלישי הוליכה נס ציונה 71:64. הפעם היה זה תורם של חניכיו של שמוליק ברנר להראות אופי, והם לא איכזבו. טולפסן הוביל את חבריו לריצת 7:0 שאיזנה את התוצאה וקרופורד השלים מהפך נוסף בשביל להחזיר את היתרון הביתה. בדקות האחרונות נפצע קרופורד בקרסולו וירד לספסל. אך סיגרס המשיך את היכולת הטובה שלו בשביל לא לתת למשחק לברוח. נס ציונה בריצה עוד הורידה עד 88:87, אך סיגרס, בן שימול וברנדווין, היו שם בשביל לסיים עם ריצה קצרה ואחרונה שהשאירה את הניצחון במקום הנכון, וזכו בכרטיס אל רבע הגמר.

אל ראשון לציון הצטרפו  ברבע הגמר גם קבוצות: מכבי תל אביב, הפועל ירושלים, הפועל תל אביב, מכבי אשדוד, הפועל אילת, הפועל באר שבע  (ליגה לאומית), וכאמור גם הפועל חולון אותה תפגוש הקבוצה במוצאי שבת, בחולון. שתי הקבוצות נפגשו לפני חודש וחצי באותו המגרש, והתוצאה הייתה נוראית עבור חניכיו של ברנר, שהובסו 104:74. הכתומים יצטרכו לעבוד קשה מאוד בשביל להעפיל אל השלב הבא מול אחת הקבוצות החזקות בארץ.

קלעו: קרופורד 24, סיגרס 20, הולוואי 14, טולפסן 12, זלמנסון 11, ברנדוויין 7, בן שימול ושולמן 2 כל אחד.

ברנר: "זה היה ניצחון גדול עבורנו ואנחנו שמחים מאוד להגיע לשלב רבע גמר גביע המדינה. ניצחון גדול ברבע הרביעי ואנחנו בעיקר ניקח מהמשחק הזה את האופי שהראנו בסיום".

 

הטוב במגרש, קרופורד- צילום עודד קרני
עלה לרבע הגמר, ברנר- צילום עודד קרני
הולוואי מול נס ציונה- צילום עודד קרני

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות