דף הבית / כללי / קשה באימונים

קשה באימונים

הקבוצה המתגבשת של גיא גודס הספיקה לשחק פעמיים בשבוע החולף וסיימה עם ניצחון ביתי על נס ציונה והפסד חוץ להפועל ירושלים.

אחרי ההפסד במשחק ההכנה הראשון בנס ציונה, נפגשו שוב שתי הקבוצות הפעם בבית מכבי. ראשון לציון עדיין ללא הזר האחרון שחתם דבון סאדלר וגם ללא דריל מונרו, נראתה טוב מאוד וניצחה די בקלות 84:70. נס ציונה עוד הייתה צמודה ואף הוליכה בסיום הרבע הראשון בתוצאה 20:19, אך מתחילת הרבע השני, ראשון לציון לקחה את העניינים לידיים, העבירה את היתרון אליה ושמרה עליו עד לסיום. במחצית הוליכה 43:36. מחצית שנייה במעמד צד אחד שלחה את היתרון לדו ספרתי והרבע השלישי הסתיים בתוצאה 61:51. ריצת 13:0 עם פתיחת הרבע האחרון, קבעה יתרון שיא של 22 נקודות לחניכים של גודס ולנס ציונה נשאר רק לצמצם מעט עד לשריקה האחרונה. ויליאמס וסווינג קלעו 18 כל אחד, בלייזר 11, אריאל והמילטון 10 כל אחד, צ'וברוביץ', בלול וטישמן 5 כל אחד, דוברת 2 נקודות.

בתחילת השבוע, עלתה הקבוצה אל עיר הבירה כשהיא עדיין ללא מונרו וגם ללא אדם אריאל, אך עם סאדלר שנחת כמה ימים קודם לכן וערך את הופעת הבכורה שלו במדים הכתומים. הפעם, בניגוד למשחק הביתי מול נס ציונה, הסיפור היה שונה. ראשון לציון התקשתה מול המכונה הירושלמית  של קטש וכבר ברבע הראשון נפתח פער דו ספרתי כשירושלים סיימה אותו ביתרון 29:19. גם הרבע השני נשאר בשליטה של המקומיים, ולמחצית ירדה ראשון לציון כשהיא בפיגור 42:33. הרבע השלישי היה צמוד, אך ההפרש לא הצטמצם יותר מידי והיתרון נשאר של ירושלים. ברבע האחרון הצליחו הירושלמים שוב לברוח לדו ספרתי והפרש השיא כבר עמד על 16 נקודות. בסיום 89:76 לאדומים. קלעו: ויליאמס 19, סווינג 17, בלייזר 15, סאדלר 9, המילטון 8, צ'וברוביץ' 4, בלול 3 וטישמן 1. הערב (חמישי), תארח הקבוצה את גלבוע גליל למשחק אימון  נוסף.

 סאדלר עם נחיתתו בישראל- צילום מכבי ראשל"צ
סאדלר עם נחיתתו בישראל- צילום מכבי ראשל"צ
שחקני הקבוצה אחרי הניצחון על נס ציונה- צילום מכבי ראשל"צ
שחקני הקבוצה אחרי הניצחון על נס ציונה- צילום מכבי ראשל"צ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2024-03-28 בשעה 17.55.04_2aec4d34

חטיבת התרבות בחברה העירונית בנתינה ומשלוחי מנות

תפריט נגישות