דף הבית / כללי / קצת יותר כוחות

קצת יותר כוחות

לויקטוריה היה ברור שאיציק מנהל רומן, אחרי כמה ימי מעקב כבר היה לה אישור לכך. הבעיה הייתה שהיא חששה להתגרש ממנו בגלל הכוח והעוצמה שלו

טכנית, להתגרש הוא פשוט. לפחות רעיונית. יש חוקים מאד ברורים, ותנאים מאד מסוימים לכל תרחיש, ובכל זאת, רוב הזוגות שמגיעים למשבר הזה בחייהם, במקום להגיע להבנות והסכמים, ולשים את זה כמה שיותר מהר מאחוריהם, נכנסים למין מאבק כוחות ומשפטים ארוכי טווח, כשכל צד מנסה להרוויח יותר מאשר השני. מהמקום הזה כבר שמעתי הרבה תרחישים, סיפורים ובעיקר פחדים ותהיות של כאלה שעוברים ועוברות את זה, אבל המקרה הנוכחי הביא לידיעתי על חשש חדש שלא שמעתי אותו קודם.

גם לויקטוריה לא היו לי חדשות משמחות אחרי שהיא פנתה אלי. אחרי מספר ימים של מעקב המחשתי לה מעבר לכל ספק לא רק את העובדה שאיציק מנהל רומן, אלא גם שיקפתי לה את ההשקעה הכספית שלו להחזיק את אותה אחת. זה מתבטא בשופינג משותף, הרבה מתנות, מסעדות יוקרה ואם ויקטוריה תרצה להעמיק עוד בזה, אני משוכנע שעובר שם גם הרבה כסף למימון חיי הרווחה של המאהבת שלו. זה לא ממש הפתיע במקרה של איציק. הוא לא נחשב אובייקט רגיל. העובדה שהוא איש עשיר ובעל יכולת עסקית וכלכלית מאפשרים לו לקנות את כל מה שהוא חפץ בו. גם אם אלו נשים.

 פרטים כלכליים

רוב הלקוחות שלי מחליטים על אף מה שהם מגלים, לתת צ'אנס לקשר לכן כמו עם כל לקוחה אחרת, ניסיתי להבין את מטרתה של ויקטוריה אחרי התגלית הכואבת. עד כמה שהיה קשה לה להחליט, נראה שפניה לגט. זה לא רק בגלל סיפור הבגידה הזה. זה מצטרף לעשרות הפעמים הקודמות שהיא חשדה בו, אבל לא היה לה אומץ לגלות, או שסתם לא האמינה שהוא יהיה עוד אחד מהסטטיסטיקה. בנוסף, אפילו שהיא לא זאת שעומלת קשה בשביל להרוויח את הכסף, היא מרגישה שותפה מלאה כי היא מתחזקת לו את החיים השוטפים מסביב כמו חינוך הילדים, תחזוקת הבית וכל דבר אחר שנדרש ממנה. מהמקום הזה כאב לה על הכספים שהוא מבזבז עליה, אפילו שהיא בעצמה לא יודעת מחסור כלל. השלב הבא מבחינתי היה להשיג עבורה עוד כמה פרטים כלכליים עבורה, כדי להיות בטוח שלא מתחבא שם משהו שהיא לא יודעת עליו במילא. ברוב המקרים, בני הזוג יודעים הכל, אבל ויקטוריה הודתה שמאז ומתמיד הוא לא נוהג לספר לה דבר על עסקיו, ולכן היא רק יודעת באופן כללי נתונים. מעולם לא היה חשוב לה לדעת יותר מדי. יש לה את העיסוקים שלה. אחרי עשרה ימים של נוספים של חקירה, סיפקתי לה מידע מדויק עם שמות החברות שהוא קשור אליהם ועוד קצת מידע על נכסים שהוא צבר. באופן כללי היא ידעה הרבה, אבל מעולם לא ידעה את הנתונים המדויקים. לאחר הגשת דו"ח זה אני את התפקיד שלי סיימתי ואיחלתי לה הרבה הצלחה בדרכה החדשה.

 פשוט מפחדת

אחרי כחודש שוחחתי איתה שוב. ניסיתי להבין אם היא עשתה משהו מאז. יש כאלה שמתעמתים עם בני הזוג, ויש כאלה שישר רצים לפתוח תיק. ויקטוריה לא עשתה את זה או את זה. היא עוד מתבשלת עם עצמה. זה כבר היה סיבה טובה לפגוש אותה שוב. זה לא שהיא מתחרטת או כבר לא רוצה להתגרש. מסתבר שהיא חוששת מהתהליך. "אתה לא מכיר אותו" הסבירה לי "אני רואה איך הוא מתנהג בעולם העסקים כשהוא רב עם מישהו". איציק התגלה כשועל קרבות ותיק. גם כאלה ראיתי מספיק בחיי. העובדה שיש למישהו הרבה כסף, נותן לו הרבה אורך רוח לנהל מאבקים, בין אם הוא צודק או לא. ראיתי הרבה כמותו שנלחמים רק לשם המלחמה או המעמד או סתם להתעקש על זה שהם צודקים. ויקטוריה ציינה שהגבר שלה מייצג את שלושתם יחד.

היה ברור לי שהיא פשוט מפחדת. זה טבעי שזה כך. זה היה מוזר אם לא היה נכנס בה אלמנט כלשהוא של חשש כשעושים צעד כל כך גדול ומשמעותי ורב השפעה בחיים שלך. "אתה לא מבין" ניסתה עוד יותר להסביר "הוא תמיד לוקח את עורכי הדין הכי מצליחנים. הכי קשוחים. אין לי כח שהוא יעשה לי את אותו דבר". נראה שויקטוריה מתייאשת ומתפרקת עוד בטרם החלה את התהליך. היא סיפרה לי כמה דוגמאות שהיא שמעה מהמקרים של חברות ומה עורכי דין עוללו להן. "אם ככה, יש לי רעיון" החזרתי לה תשובה אופרטיבית בחיוך רחב "בשביל מה לכם כסף אם לא לזה?!".

עשרים המובילים

לקח לויקטוריה כמעט חודש וחצי להשלים את המשימה שהטלתי עליה. מיד לאחר מכן היא פתחה תיק נגדו בבית הדין לענייני משפחה, וחיכתה שתגיע אליו הודעה "שהמשחק" החל. על אף שנתפס בקלקלתו, הוא לא קיבל בהבנה את העובדה שהיא פתחה חזית מולו. לא משנה כמה היא ניסתה להטיח בו את הבגידה שלו והוצאת הכספים, איציק כאילו התעלם מדבריה, ומבלי להודות בעצם בדבר, טען כי זאת לא התנהגות של אישה. לא מחליטים ביום בהיר אחד לפרק את הבית. כשאתה מספיק שנים בתחום, אמירות כאלו ואחרות לא זרות לך בכלל, הזוי ככל שיהיה. איציק סיים את השיחה בהבטחה שהוא עוד לא אמר את המילה האחרונה.

כשעקבתי אחריו בימים שלאחר מכן, ראיתי אותו מגיע לבנייני משרדים. מהר מאד סימנתי את העובדה שהוא נכנס למשרדי עורכי דין בתחום הגירושין, אבל יוצא מהם כעבור כמה דקות בלבד. "נראה שהתכנית עובדת טוב" דיווחתי לויקטוריה. בגלל שהחשש שלה מולו שהוא יבחר עורך דין תותח מולה, הצעתי לה להגיע לפגישות יעוץ אצל העשרים שנחשבים מובילים וקשוחים במיוחד. אמנם כל אחד מהם לוקח כסף עבור פגישת יעוץ, אבל זה לא היווה בעיה עבורה. מהרגע שהיא נכחה בפגישה בתשלום, אותו עו"ד כבר לא יכול לייצג אותו מולה. ענין של ניגוד עניינים. יכול להיות שעכשיו זה יהיה "קצת יותר כוחות"…

 

הכותב הינו סאם זיברט, בעליו של "סייט חקירות" 03-5322520. הסיפורים מבוססים על מקרים אמיתיים. הנפשות ופרטים נוספים שונו למניעת זיהוי הלקוחות.

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2024-03-28 בשעה 17.55.04_2aec4d34

חטיבת התרבות בחברה העירונית בנתינה ומשלוחי מנות

תפריט נגישות