דף הבית / כללי / קו חדש מחבר בין מרכז ראשון לציון לבני ברק

קו חדש מחבר בין מרכז ראשון לציון לבני ברק

הקו החדש שצפוי לתת מענה לקהילה החרדית בעיר יהיה קו 320 של חברת אגד שמאחלת נסיעה טובה לנוסעים בקו החדש

רונן דמארי

בפעילותו של יו"ר ועדת הכספים ח"כ הרב משה גפני עם נציגי 'דגל התורה' בראשון לציון הרב יהודה מנדלוביץ והרב שרגא אלפר, מול חברות התחבורה ובכירי משרד התחבורה, נעתרו הגורמים וכאמור הקו החל את פעילותו השבוע.
הקו החדש ייצא בתדירות גבוהה וייתן מענה לתלמידי מוסדות החינוך ותושבי העיר, במחיר נסיעה מקומית בגוש דן. על פי התוכנית שגיבשו נציגי דגל התורה בעיר הקו יעבור דרך מוסדות החינוך בעיר וריכוזי הקהילה החרדית בעיר.
עד היום לא היה קיים קו ישיר בין הערים בני ברק וראשון לציון, על אף סמיכות הערים ותושבי העיר נאלצו להחליף מספר אוטובוסים על מנת להגיע למחוז חפצם בבני ברק. קו האוטובוס החדש אשר מופעל על ידי חברת אגד יצא מהתחנה המרכזית החדשה בראשל"צ, יחלוף על פני גן החיות, פארקים וגני שעשועים במערב העיר ראשון לציון, משם ימשיך למרכז הקהילה החרדית בעיר ויעבור בסמוך להיכלי הישיבות הכוללים ובתי הספר בעיר.
האוטובוס יחלוף על פני רחוב יגאל אלון, יעצור בסמוך לקהילה החרדית בקריית קאליב וכן מול בתי הספר חפץ חיים ובית יעקב, קו האוטובוס החדש יחלוף אף על פני רחוב פינסקר ויעצור מול בית הכנסת המרכזי של הקהילה החרדית בראשון לציון – 'שער אפרים'.
הקו שתוכנן לבקשת תושבי העיר ייתן מענה לציבור בני התורה בשעות הבוקר המוקדמות ועד לשעות המאוחרות של הלילה, כאשר הקו הראשון ייצא בשעה שבע בבוקר מראשון לציון והקו האחרון ייצא מבני ברק בשעה אחת עשרה בלילה.
על פי הסיכומים מול יו"ר ועדת הכספים, חברת אגד אשר מפעילה את הקו תכבד את כל ההנחות המגיעות כך שתלמידות הסמינרים והנוער התורני יוכלו לנסוע במחיר נסיעה מופחת כמקובל.
נציגי דגל התורה ברכו על השינוי ואמרו כי הכנסת קו נוסף זה ישפיע על ההתפתחות התורנית בראשון לציון.
רון רטנר, דובר אגד: "אגד מברכת על פתיחת הקו החדש, קו 320, שיחבר בין ראשון לציון ובני ברק, בשני הכיוונים.
הקו החדש מתווסף לקווי אוטובוס ייחודיים המשרתים את נוסעי התחבורה הציבורית בריכוזים החרדיים השונים ברחבי הארץ. הקו החל לפעול אתמול, יום ראשון, ד' בתשרי תשע"ח (24.9). אגד מאחלת נסיעה טובה לנוסעים בקו החדש".

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

רז קינסטליך

יום הולדת לראש העיר רז קינסטליך

תפריט נגישות